Madhouse, agenţie de publicitate pe mobile display cu sediul la Budapesta, deshide un birou la Bucuresti si lanseaza pentru HBO prima campanie rich media pe mobil, in Romania
„Mobile advertising nu mai este considerata doar o subcategorie in industria publicitatii, din moment ce platformele mobile devin din ce in ce mai importante si adoptate pe scara larga de catre utilizatori”, anunţă reprezentantii agentiei care Cu o rata de penetrare a smartphone ce depaseste 35%, cu aprox. 30% din trafic venind de pe dispozitive mobile, nici Romania nu face exceptie de la acest trend. Desi bugetele de publicitate cheltuite pe mobile display sunt inca mici ca valoare absoluta, in 2013 piata a inregistrat o crestere de 242% fata de anul anterior.
„Romania este o piata importanta pentru noi, plina de oportunitati in ceea ce priveste piata de mobile advertising. Scopul nostru primordial este acela de a construi un adnetwork mobil Central-Est-European si sa putem veni in sprijinul advertiserilor cu solutii adecvate, acoperind mai multe piete din regiune." afirma Gábor Brindza, CEO al Madhouse.
Despre Madhouse: Madhouse, a fost infiintata in 2010, de catre Gábor Brindza, un veteran in media digitala, iar astazi isi desfasoara activitatea cu o echipa de 10 oameni.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii