Skip to main content

Publicitarul Răzvan Căpănescu reprezintă România într-un concurs internațional

 

Razvan Capanescu LeoDupă o lungă perioadă de timp, România va fi din nou reprezentata la Global Product Committee (GPC), panelul în cadrul căruia cei mai proeminenți directori de creație ai Leo Burnett evaluează și notează campaniile concepute de agențiile parte din rețea, folosind sistemul 7+.

Publicitate

Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer) va vorbi în numele Leo Burnett Group, la invitația lui Mark Tutssel (Chief Creative Officer, Worldwide).

Prima ediție din 2015 a Global Product Committee va avea loc în perioada 2-6 martie, în Zurich.

Despre CPC. Reuniunea celor mai buni directori de creație ai Leo Burnett se petrece de patru ori pe an și are drept obiectiv evaluarea și îmbunătătirea procesului creativ la nivel de rețea, identificarea de noi oportunități de comunicare, transferul de cunoștințe și experiențe, creșterea standardului de creativitate al fiecarui birou.

"Participarea Leo Burnett Group Romania la GPC vine ca o confirmare a misiunii insusite in octombrie 2014, aceea de a ridica standardul pentru produsul creativ local și de a încinge din nou competiția", potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro.

 

Despre Răzvan Căpănescu

Razvan Căpănescu este din octombrie 2014 Chief Creative Officer la Leo Burnett Group (care include Leo Burnett, iLeo si Arc).

Director de creație recunoscut și premiat la nivel local și internațional, el a fost în ultimii 7 ani Chief Creative Officer la Publicis România, agenție pe care a transformat-o din punct de vedere creativ, unde a câștigat pitch-uri internationale si pentru care a reusit sa exporte creatie in Europa, Asia si America de Sud.

Căpănescu are peste 17 ani de experiență în publicitate și a mai lucrat pentru agenții precum Saatchi&Saatchi, Ogilvy, McCann.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu