Skip to main content

Publicitarul Răzvan Căpănescu reprezintă România într-un concurs internaţional

 
Razvan Capanescu Leo
Razvan Capanescu Leo

Razvan Capanescu LeoDupă o lungă perioadă de timp, România va fi din nou reprezentata la Global Product Committee (GPC), panelul în cadrul căruia cei mai proeminenţi directori de creaţie ai Leo Burnett evaluează şi notează campaniile concepute de agenţiile parte din reţea, folosind sistemul 7+.

Publicitate

Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer) va vorbi în numele Leo Burnett Group, la invitaţia lui Mark Tutssel (Chief Creative Officer, Worldwide).

Prima ediţie din 2015 a Global Product Committee va avea loc în perioada 2-6 martie, în Zurich.

Despre CPC. Reuniunea celor mai buni directori de creaţie ai Leo Burnett se petrece de patru ori pe an şi are drept obiectiv evaluarea şi îmbunătătirea procesului creativ la nivel de reţea, identificarea de noi oportunităţi de comunicare, transferul de cunoştinţe şi experienţe, creşterea standardului de creativitate al fiecarui birou.

"Participarea Leo Burnett Group Romania la GPC vine ca o confirmare a misiunii insusite in octombrie 2014, aceea de a ridica standardul pentru produsul creativ local şi de a încinge din nou competiţia", potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro.

Despre Răzvan Căpănescu

Razvan Căpănescu este din octombrie 2014 Chief Creative Officer la Leo Burnett Group (care include Leo Burnett, iLeo si Arc).

Director de creaţie recunoscut şi premiat la nivel local şi internaţional, el a fost în ultimii 7 ani Chief Creative Officer la Publicis România, agenţie pe care a transformat-o din punct de vedere creativ, unde a câştigat pitch-uri internationale si pentru care a reusit sa exporte creatie in Europa, Asia si America de Sud.

Căpănescu are peste 17 ani de experienţă în publicitate şi a mai lucrat pentru agenţii precum Saatchi&Saatchi, Ogilvy, McCann.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus