Skip to main content

S-a dat startul pentru înscrierile la Effie

 
EfffieLogo(FullColor)
EfffieLogo(FullColor)

EfffieLogo(FullColor)International Advertising Association România (IAA România) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XII-a ediţie a Romanian EFFIE Awards.

Publicitate

Înscrierile în competiţia EFFIE 2015 se vor putea face până în data de 18 mai, iar participanţii pot beneficia de mai multe tipuri de reduceri. Începând cu această ediţie, agenţiile şi companiile din România care nu au mai prezentat nicio campanie în ultimii cinci ani în cadrul EFFIE primesc o reducere de 50% pentru înregistrarea primului caz. Mai multe detalii, pe site-ul competiţiei.

Procesul de înscriere în competiţie şi categoriile au fost reevaluate şi optimizate. Astfel, pentru ca o campanie să fie cât mai corect prezentată în cadrul competiţiei au fost aduse completări esenţiale privind rezultatele campaniilor ȋncheiate la final de 2014.

Mai exact, exclusiv în cazul campaniilor încheiate în anul anterior (2014), agenţiile pot prezenta rezultate obţinute şi în ianuarie 2015 (cifrele trebuie să fie pentru anul 2014), cu condiţia să izoleze efectele oricărei alte noi campanii pornite în 2015.

O nouă completare adusă anul acesta regulamentului se referă la campaniile înscrise în categoria „Good Works EFFIE Non–Profit”, în care participanţii sunt invitaţi să completeze valorile de rate card pentru toată media obţinută, chiar dacă nu a existat un buget media de promovare.

Procesul de înscriere a fost simplificat prin faptul că materialele de creaţie vor fi predate doar pe suport digital, organizate pe medii de comunicare, fără exemplare tipărite sau o prezentare de tip powerpoint care să adune toate materialele. De asemenea, definiţiile categoriilor speciale au fost actualizate.

Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România şi Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015: „Premiul EFFIE rămâne standardul necesar al campaniilor ce demonstrează eficienţa prin comunicare. Este un premiu ce confirmă excelenţa şi mai ales abilitatea de a creşte afacerea. Comunicarea eficientă vinde şi îmi doresc să aflu de cât mai multe afaceri noi sau mici, care au dovedit deja că au în spate idei de succes şi strategii puternice de marketing. Vrem să asigurăm o competiţie frumoasă, datorită căreia, în formă obiectivă, cele mai bune idei şi cele mai bune rezultate să îşi atragă meritul cuvenit. Urez succes şi claritate în prezentare tuturor participanţilor.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus