Skip to main content

2 Aprilie. Sindicatul TVR îl roagă pe Victor Ponta să indexeze taxa TV, pentru ca TVR să poată difuza Euro 2016

 
2 Aprilie. Sindicatul TVR îl roagă pe Victor Ponta să indexeze taxa TV, pentru ca TVR să poată difuza Euro 2016
TVR

SCRISOARE. Principalul sindicat din TVR (SPUSTV) îl roagă pe premierul Victor Ponta să indexeze taxa TV, până la 4,5 lei, astfel încât Televiziunea Română să poată achiziţiona drepturile de difuzare ale Campionatului European de fotbal (Euro) din 2016, notează Mediafax.

Într-o scrisoare adresată ieri lui Victor Ponta, Sindicatul pentru Unitatea Salariaţilor TV din TVR (SPUSTV) îl roagă pe premier să ajute Televiziunea Română.
Scrisoarea este semnată de Dragoş Bocanaciu, preşedintele sindicatului SPUSTV. Acesta precizează că îi scrie lui Victor Ponta în calitate de lider de sindicat şi că încearcă să facă abstracţie de calitatea sa de comentator sportiv al Televiziunii Române.
Sindicatul TVR îl roagă pe Victor Ponta să indexeze taxa TV, pentru ca TVR să poată difuza Euro 2016

SOLICITARE. Valentin Jucan, membru CNA, a declarat, pentru ziarul Adevărul, că va solicita membrilor Consiliului autosesizarea instituţiei în legătură cu participarea şi promovarea lui Andrei Grigoriu în cadrul emisiunii „Românii au talent“, „persoană care a ispăşit o pedeapsă privativă de liberate ca urmare a complicităţii acestuia la crimă.“ „Voi cere ca postului Pro TV să îi fie solicitat un punct de vedere, iar Ministerului Justiţiei să ne pună la dispoziţie sentinţa prin care Andrei Grigoriu a fost condamnat la închisoare cu executare. De asemenea, voi solicita întocmirea unui raport de monitorizare pentru emisiunea menţionată“, a precizat Jucan pentru Adevărul.
Valentin Jucan, despre „Românii au talent“: „A promovat comportamente care ţin de obsesii sexuale şi o crimă care a înlăcrimat juriul“

REACȚIE. Fostul membru al CNA Narcisa Iorga spune, într-o declaraţie transmisă Mediafax, că nu este acuzată de trafic de influenţă în ancheta DNA, după ce senatorul Georgică Severin a spus că unii membri ai CNA şi-au folosit funcţia în acest scop, invocând numele acesteia.

"Domnul Georgică Severin, în calitatea sa de senator PSD, care votează împotriva cererilor DNA la adresa parlamentarilor prieteni, nu are calitatea morală să se refere la persoana mea. Îl asigur că eu, spre deosebire de cei pe care domnul Georgică Severin îi apără, indiferent cât ar striga ambasadele, sunt oricând la dispoziţia procurorilor. Nu sunt acuzată de trafic de influenţă, aşa cum afirmă, aceasta fiind o acuzaţie deosebit de gravă", spune Narcisa Iorga.
Reacţia Narcisei Iorga după ce Georgică Severin a acuzat-o de trafic de influenţă: Nu are calitatea morală să se refere la persoana mea. Nu sunt acuzată de trafic de influenţă

AȘTEPTĂRI. Apple ar putea vinde 1 milion de ceasuri Apple Watch în primul weekend de la lansarea comercială, din 10 aprilie, numărul dispozitivelor urmând să urce la 2,3 milioane la finele celui de-al doilea trimestru, potrivit estimărilor firmei de consultanţă Piper Jaffray, informează MarketWatch, scrie Mediafax.
Vânzările Apple Watch ar putea atinge 1 milion de unităţi în weekend-ul de după lansare

FINANȚARE CAMPANIE. RCS&RDS, cel mai mare operator local de comunicatii prin cablu, detinut de oradeanul Zoltan Teszari, a finantat Partidul National Liberal (PNL) cu 145.000 de lei in campaniile electorale pentru alegerile europene si prezidentiale din 2014, scrie HotNews.ro, care citează datele publicate ieri in Monitorul Oficial. Mai exact, RCS&RDS a donat catre PNL 95.000 de lei in 12 mai si respectiv 13 octombrie 2014. De asemenea, PNL a mai primit in campania pentru prezidentiale (13 octombrie 2014) inca 50.000 de lei de la firma New Trend Media, care este detinuta tot de RCS&RDS. Amintim ca in 2012, RCS&RDS a finantat USL in campania electorala pentru alegerile locale si parlamentare.
RCS&RDS a finantat PNL cu 145.000 de lei in campania electorala de la alegerile europene si prezidentiale din 2014

PROBLEME LA TVR. Directorul departamentului de știri din TVR, Claudiu Lucaci, urmeaza sa treaca din nou printr-o evaluare a activitatii, desi a obtinut un punctaj ce ii permitea sa ramana in functie, la prima evaluare de acest tip, scrie HotNews.ro, care citează Mediafax. O comisie condusa de Stelian Tanase, presedintele-director general al TVR, a apreciat ca procesul de evaluare in cazul lui Lucaci - parte a unui proces mai amplu prin care au trecut toti managerii din televiziunea publica - a fost "viciat". Va fi reevaluata si colega lui Lucaci, Ioana Popescu, coordonator cu atributii de producator executiv la Stiri, potrivit unor surse citate de agentia de presa.
Seful Stirilor, Claudiu Lucaci, va fi reevaluat

PROCES. Sindicatul Unit al Salariaților a dat în judecată Radioul Public după ce instituția a refuzat să răspundă la o serie de întrebări de interes public, scrie Evenimentul zilei. Tribunalul București a obligat Societatea Română de Radio să comunice numărul de angajați ai instituției și câți dintre ei sunt înscriși în sindicatul „de casă” al Radioului. Sindicatul a cerut instituției publice numărul total de salariați, cu contract individual de muncă în SRR, la data de 26 Septembrie 2012, numărul total de salariați, cu contract individual de muncă în SRR, la data de 28 Februarie 2013 și câți membri de sindicat cotizanți, din rândul angajaților cu contract individual de muncă în SRR la data de 28 Februarie 2013, Sindicatul Liber al Lucrătorilor din SRR.
Societatea Română de Radio, obligată de judecători să-și dezvăluie numărul de angajați

PRESA LOCALĂ. Directorul publicației Gazeta de Sud povestește într-un interviu acordat HotNews.ro despre performanța unui ziar local de a rezista în forma tipărită în condițiile actuale. Ștefan Voinea, directorul ziarului Gazeta de Sud, spune că a pierdut "multe contracte de publicitate pentru ce s-a scris în ziar". Gazeta de Sud este condusa de un director tanar, Stefan Voinea, care crede in presa non-profit si isi asuma riscul de a-i critica pe puternicii orasului. Si pentru asta plateste un pret incomod. Tocmai de aceea are nevoie de acei cititori „care sa inteleaga ca jurnalismul de calitate are niste costuri”, mai notează HotNews.ro.
Stefan Voinea, directorul Gazeta de Sud: Am pierdut multe contracte de publicitate pentru ce s-a scris in ziar

Publicitate
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu