Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) va organiza, în acest an, o licitaţie pentru desemnarea companiilor de cercetare care vor măsura audienţele radio în perioada 2016 - 2019, din comisia care va selecta câştigătorii licitaţiei urmând să facă parte şi cinci membri ai CNA, notează Mediafax.
Licitaţia va fi organizată în conformitate cu Legea audiovizualului. În acest sens, pe 30 martie, membrii ARA, întruniţi în Adunarea Generală, i-au votat pe cei zece reprezentanţi (cinci din partea radiodifuzorilor şi cinci din partea agenţiilor de publicitate) ai Comisiei Paritare, cea care va fi responsabilă de organizarea şi desemnarea câştigătorilor licitaţiei.
ARA a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului să desemneze cinci membri care să facă parte din Comisia Paritară. Forul audiovizualului a decis ca din această comisie să facă parte Valentin Jucan, Lorand Turos, Monica Gubernat, Radu Herjeu şi Dorina Rusu.
Potrivit Mediafax, o primă întâlnire a acestei comisii ar urma să aibă loc până pe 30 aprilie.
În prezent, audienţele radio sunt măsurate de GfK România şi IMAS Marketing & Sondaje. Acestea au câştigat o licitaţie organizată pentru alegerea companiilor de cercetare şi furnizează Studiul Audienţei Radio în perioada 2012 - 2015, potrivit unui anunţ făcut public în iunie 2011 de Asociaţia pentru Radio Audienţă.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu