Skip to main content

CAMPANIA ZILEI ÎN PRINT. Viva Cafe de la OMV, reclamă pe prima pagină în cinci ziare

 

OMV Ziare

Publicitate

Viva Cafe, parte a grupului OMV, se promovează astăzi pe prima pagină din cinci ziare. "Savurează delicioasa Cafea Viva" este mesajul reclamei.

OMV a ales pentru campanie cinci ziare: trei quality, unul de sport și unul financiar. Astfel, reclama apare în aceeași poziție - în partea de sus a primei pagini - în cotidianele Adevărul, Evenimentul zilei, România liberă, Gazeta sporturilor și Ziarul Financiar.

În fiecare dintre cele cinci ziare, reclama de pe prima pagină este dublată de o pagină întreagă de publicitate în interior, care explică despre ce este vorba: lansarea unei cafele Viva în stațiile OMV.

Reclama din interior:

OMV interior

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Oare care sa fie explicatia? Incerc eu una: acum 2 sau 3 ani chitrosii de OMV au crezut ca au descoperit reteta imbogatirii si au scos cafeaua Julius Meinl (nu foarte ieftina) introducand in locul ei un brand "no name", parca Africana sau ceva legat de Africa. O cafea pe langa care nechezolul ceausist parea un Kopi luwak (Africana fiind cel mult pipi'ul de pisica).
    Drept urmare, multi calatori care pana atunci isi beau cafeaua la OMV, s-au reorientat spre Rompetrol (lavazza) iar mai nou catre rusii de la Gazprom (illy).
    Oare reclama asta sa insemne ca si- au dat seama ca scumpul mai mult pagubeste?

Trimite un comentariu