Skip to main content

Cu Lecții de viață la 16.00, Pro TV a fost bătut de Antena 3 și de România TV. După ce câteva zile au fost și sub Acasă, Știrile Pro TV au revenit la peste două milioane audiență.

 
Cu Lecții de viață la 16.00, Pro TV a fost bătut de Antena 3 și de România TV. După ce câteva zile au fost și sub Acasă, Știrile Pro TV au revenit la peste două milioane audiență.
lectii de viata 2

Fake realiy-ul Lecții de viață scoate la ora 16.00 ratinguri și mai slabe decât săptămâna trecută, când era de la ora 18.00. Mai mult, la această oră, pe targetul urban, Pro TV a fost bătut ieri și de posturile de știri Antena 3 și România TV.

Partea bună este că reprogramarea fake-reality-ului Lecții de viață de la ora 16.00 și revenirea lui Măruță pe intervalul obișnuit au reașezat însă foarte bine audiența Știrilor Pro TV. După câteva zile în care Știrile Pro TV au fost depășite și de serialul turcesc de pe Acasă TV, ieri au revenit la cifrele obișnuite: peste două milioane a fost audiența programului, cifre aproape duble față de locul următor, la nivel național.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele zilei, de luni, cu Lecții de viață de la ora 16.00, La Măruță de la 17.30 și Știrile Pro TV de la ora 19.00.

Lecții de viață la 16.00, pe locul patru, după Antena 3 și România TV

Fake-reality-ul Lecții de viață a fost mutat de Pro TV, de ieri, de la ora 16.00. Rezultatul: cifre mai slabe ca săptămâna trecută, audiențe de două ori mici decât Antena 1 pe interval și un loc patru pentru Pro TV la orașe, cu cifre sub Antena 3 și România TV.

NAȚIONAL. La ora 16.00, Lecții de viață a fost urmărit ieri de 539.000 de români pe minut. Pe intervalul emisiunii, în care Pro TV a fost pe poziția a doua, audiențele Antenei 1 erau de peste două ori mai mari: 1,15 milioane de români. Săptămâna trecută, de la ora 18.00, Lecții de viață avea o medie de 660.000 de români. Era tot pe locul doi.

URBAN. Surpriză la orașe, unde Pro TV a fost cu Lecții de viață pe poziția a patra. Cu o medie de 250.000 de telespectatori, Pro TV a fost în clasament după Antena 1, Antena 3 și România TV. Când era la ora 18.00, Lecții de viață era pe locul trei.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Lecții de viață a avut, ieri, 127.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, față de 230.000 la Antena 1. Tot pe doi era și săptămâna trecută, de la 18.00, dar cifrele erau cu câteva zeci de mii de telespectatori mai mari.

Audiența posturilor TV de luni, 6 aprilie, pe intervalul Lecții de viață (16.00-17.00), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.159.000 6.3 18.5
2 Pro TV 539.000 2.9 8.6
3 Antena 3 472.000 2.6 7.5
4 Romania TV 471.000 2.6 7.5
5 Kanal D 325.000 1.8 5.2

Audiența posturilor TV de luni, 6 aprilie, pe intervalul Lecții de viață (16.00-17.00), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 533.000 5.3 16.7
2 Antena 3 340.000 3.4 10.6
3 Romania TV 258.000 2.6 8.1
4 Pro TV 250.000 2.5 7.8
5 Kanal D 163.000 1.6 5.1

Audiența posturilor TV de luni, 6 aprilie, pe intervalul Lecții de viață (16.00-17.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 230.000 4.5 19.3
2 Pro TV 127.000 2.5 10.7
3 Romania TV 88.000 1.7 7.4
4 Antena 3 64.000 1.3 5.4
5 Kanal D 62.000 1.2 5.2

Știrile Pro TV, marele câștigător al mutării: peste două milioane de români medie, aproape dublu în fața Antenei

Știrile Pro TV, principala "victimă" de săptămâna trecută (când era precedat de Lecții de viață), este acum marele câștigător. Cu La Măruță înainte de știri, cifrele de audiență au revenit la nivel de acum două săptămâni.

La nivelul întregii țări, Știrile Pro TV au avut ieri o medie de peste 2,1 milioane de români (față de 1,3 la Observatorul Antenei 1). Săptămâna trecută, Știrile Pro TV coborâseră la sub 1,3 milioane medie.

La orașe, media de ieri a Pro TV a fost de aproape 900.000 de telespectatori pe minut, cu peste 200.000 în fața Antenei 1. Săptămâna trecută, cu Lecții de viață înainte, Știrile Pro TV coborau la sub 600.000 și cunoșteau poziția a treia, după Antena 1 și Acasă TV.

Revenire și pe targetul comercial: 441.000 media de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Știrile Pro TV, față de 273.000 la Antena 1. Pe acest segment, Știrile Pro TV ajunseseră la sub 250.000 și au fost chiar și pe poziția a treia.

Audiența Știrilor Pro TV de luni, 6 aprilie:

  NATIONAL   #colspan#   #colspan#   #colspan#  
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.134.000 11.6 22.3
2 Antena 1 1.347.000 7.3 14.1
3 Acasa 1.298.000 7 13.6
4 Kanal D 624.000 3.4 6.5
5 National TV 623.000 3.4 6.5
URBAN #colspan# #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 887.000 8.8 18.2
2 Antena 1 667.000 6.6 13.7
3 Acasa 654.000 6.5 13.4
4 National TV 352.000 3.5 7.2
5 Antena 3 301.000 3 6.2
COMERCIAL #colspan# #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 441.000 8.7 22.2
2 Acasa 284.000 5.6 14.3
3 Antena 1 273.000 5.4 13.8
4 National TV 136.000 2.7 6.9
5 Kanal D 133.000 2.6 6.7

Audiența emisiunii La Măruță de luni, 6 aprilie:

  NATIONAL        
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.960.000 10.6 24.5
2 Pro TV 1.422.000 7.7 17.7
3 Kanal D 470.000 2.5 5.9
4 Antena 3 422.000 2.3 5.3
5 Acasa 373.000 2 4.7
URBAN
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 979.000 9.7 23.9
2 Pro TV 591.000 5.9 14.4
3 Antena 3 274.000 2.7 6.7
4 Acasa 227.000 2.2 5.5
5 Kanal D 208.000 2.1 5.1
COMERCIAL
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 387.000 7.7 23.9
2 Pro TV 319.000 6.3 19.7
3 Kanal D 74.000 1.5 4.6
4 Acasa 67.000 1.3 4.1
5 Prima TV 64.000 1.3 3.9

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Treaba e simpla. Publicul "La Maruta" pleca la sase pe A1. La sapte veneau pe Pro doar cei care vin pentru Stirile Pro TV (care nu se uita la Maruta). Diferenta de un milion sunt cei care s-au dus la sase pe A1.
  • naspa. nu cred ca e ceva special ca Protv este sub Antena 3 si Romania Tv la ora aia. Ideea este ca inainte la 16:00 aveau o telenovela turceasca in reluare. In emisiunea asta s-au bagat bani si scoate audiente asemanatoare, daca nu mai slabe. Multumim pentru audiente.
  • Emisiunea cred ca oriunde ar fi pozitionata , ar scadea din audienta PRO-ului ... pentru ca nu e un gen de emisiune pe care publicul PRO sa o inghita ...

    Ar trebui sa ii puna cruce si sa numai insiste cu ea ... au filmat 20-30 ep. , cate au filmat , asta e ... trebuie trecute la pierderi.
  • Erau cativa pe aici care ziceau ca Teo sa revina la ProTV sa faca audienta mare:))) Serios?! Si ce audienta sa faca? Sa intre PrimaTV cu "Mama mea etc." pe locul 2? Pro-ul se multumeste si cu locul 2, chiar daca a primit de la 1 apr. pana azi, 7 apr. bataie de la Gherghe
  • interesanta audienta la nivel national pentru ziua de ieri pe intervalul 17:30-19:00 teo show pe locul III si sunt zile in care ea nici nu se regaseste la nivelul national....asteptam si topul pe divertisment pe luna martie ,multumim frumos !!!
  • Mai stii si altceva in afara de fake realiy-ul "Lecții de viață". Ai facut o obsesie cu cuvantul fake. Gata, ne-am prins! Nu trebuie s-o repeti in fiecare zi, ca nu-i rugaciune s-o spui intocmai!

Trimite un comentariu