Skip to main content

Cu Lecţii de viaţă la 16.00, Pro TV a fost bătut de Antena 3 şi de România TV. După ce câteva zile au fost şi sub Acasă, Ştirile Pro TV au revenit la peste două milioane audienţă.

 
lectii de viata 2
lectii de viata 2

Fake realiy-ul Lecţii de viaţă scoate la ora 16.00 ratinguri şi mai slabe decât săptămâna trecută, când era de la ora 18.00. Mai mult, la această oră, pe targetul urban, Pro TV a fost bătut ieri şi de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV.

Publicitate

Partea bună este că reprogramarea fake-reality-ului Lecţii de viaţă de la ora 16.00 şi revenirea lui Măruţă pe intervalul obişnuit au reaşezat însă foarte bine audienţa Ştirilor Pro TV. După câteva zile în care Ştirile Pro TV au fost depăşite şi de serialul turcesc de pe Acasă TV, ieri au revenit la cifrele obişnuite: peste două milioane a fost audienţa programului, cifre aproape duble faţă de locul următor, la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele zilei, de luni, cu Lecţii de viaţă de la ora 16.00, La Măruţă de la 17.30 şi Ştirile Pro TV de la ora 19.00.

Lecţii de viaţă la 16.00, pe locul patru, după Antena 3 şi România TV

Fake-reality-ul Lecţii de viaţă a fost mutat de Pro TV, de ieri, de la ora 16.00. Rezultatul: cifre mai slabe ca săptămâna trecută, audienţe de două ori mici decât Antena 1 pe interval şi un loc patru pentru Pro TV la oraşe, cu cifre sub Antena 3 şi România TV.

NAŢIONAL. La ora 16.00, Lecţii de viaţă a fost urmărit ieri de 539.000 de români pe minut. Pe intervalul emisiunii, în care Pro TV a fost pe poziţia a doua, audienţele Antenei 1 erau de peste două ori mai mari: 1,15 milioane de români. Săptămâna trecută, de la ora 18.00, Lecţii de viaţă avea o medie de 660.000 de români. Era tot pe locul doi.

URBAN. Surpriză la oraşe, unde Pro TV a fost cu Lecţii de viaţă pe poziţia a patra. Cu o medie de 250.000 de telespectatori, Pro TV a fost în clasament după Antena 1, Antena 3 şi România TV. Când era la ora 18.00, Lecţii de viaţă era pe locul trei.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Lecţii de viaţă a avut, ieri, 127.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 230.000 la Antena 1. Tot pe doi era şi săptămâna trecută, de la 18.00, dar cifrele erau cu câteva zeci de mii de telespectatori mai mari.

Audienţa posturilor TV de luni, 6 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă (16.00-17.00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.159.000 6.3 18.5
2 Pro TV 539.000 2.9 8.6
3 Antena 3 472.000 2.6 7.5
4 Romania TV 471.000 2.6 7.5
5 Kanal D 325.000 1.8 5.2

Audienţa posturilor TV de luni, 6 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă (16.00-17.00), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 533.000 5.3 16.7
2 Antena 3 340.000 3.4 10.6
3 Romania TV 258.000 2.6 8.1
4 Pro TV 250.000 2.5 7.8
5 Kanal D 163.000 1.6 5.1

Audienţa posturilor TV de luni, 6 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă (16.00-17.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 230.000 4.5 19.3
2 Pro TV 127.000 2.5 10.7
3 Romania TV 88.000 1.7 7.4
4 Antena 3 64.000 1.3 5.4
5 Kanal D 62.000 1.2 5.2

Ştirile Pro TV, marele câştigător al mutării: peste două milioane de români medie, aproape dublu în faţa Antenei

Ştirile Pro TV, principala "victimă" de săptămâna trecută (când era precedat de Lecţii de viaţă), este acum marele câştigător. Cu La Măruţă înainte de ştiri, cifrele de audienţă au revenit la nivel de acum două săptămâni.

La nivelul întregii ţări, Ştirile Pro TV au avut ieri o medie de peste 2,1 milioane de români (faţă de 1,3 la Observatorul Antenei 1). Săptămâna trecută, Ştirile Pro TV coborâseră la sub 1,3 milioane medie.

La oraşe, media de ieri a Pro TV a fost de aproape 900.000 de telespectatori pe minut, cu peste 200.000 în faţa Antenei 1. Săptămâna trecută, cu Lecţii de viaţă înainte, Ştirile Pro TV coborau la sub 600.000 şi cunoşteau poziţia a treia, după Antena 1 şi Acasă TV.

Revenire şi pe targetul comercial: 441.000 media de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Ştirile Pro TV, faţă de 273.000 la Antena 1. Pe acest segment, Ştirile Pro TV ajunseseră la sub 250.000 şi au fost chiar şi pe poziţia a treia.

Audienţa Ştirilor Pro TV de luni, 6 aprilie:

NATIONAL #colspan# #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.134.000 11.6 22.3
2 Antena 1 1.347.000 7.3 14.1
3 Acasa 1.298.000 7 13.6
4 Kanal D 624.000 3.4 6.5
5 National TV 623.000 3.4 6.5
URBAN #colspan# #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 887.000 8.8 18.2
2 Antena 1 667.000 6.6 13.7
3 Acasa 654.000 6.5 13.4
4 National TV 352.000 3.5 7.2
5 Antena 3 301.000 3 6.2
COMERCIAL #colspan# #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 441.000 8.7 22.2
2 Acasa 284.000 5.6 14.3
3 Antena 1 273.000 5.4 13.8
4 National TV 136.000 2.7 6.9
5 Kanal D 133.000 2.6 6.7

Audienţa emisiunii La Măruţă de luni, 6 aprilie:

NATIONAL
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.960.000 10.6 24.5
2 Pro TV 1.422.000 7.7 17.7
3 Kanal D 470.000 2.5 5.9
4 Antena 3 422.000 2.3 5.3
5 Acasa 373.000 2 4.7
URBAN
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 979.000 9.7 23.9
2 Pro TV 591.000 5.9 14.4
3 Antena 3 274.000 2.7 6.7
4 Acasa 227.000 2.2 5.5
5 Kanal D 208.000 2.1 5.1
COMERCIAL
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 387.000 7.7 23.9
2 Pro TV 319.000 6.3 19.7
3 Kanal D 74.000 1.5 4.6
4 Acasa 67.000 1.3 4.1
5 Prima TV 64.000 1.3 3.9

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iulian Iulian
    Care sase? De la 17:00 sunt pe Antena 1, si de la 19 pleaca la ProTV.
  • Mihail Stefano Mihail Stefano
    Treaba e simpla. Publicul "La Maruta" pleca la sase pe A1. La sapte veneau pe Pro doar cei care vin pentru Stirile Pro TV (care nu se uita la Maruta). Diferenta de un milion sunt cei care s-au dus la sase pe A1.
  • constantin constantin
    daca se poate sa postati si voi audientele serialelor pe luna martie cu top 30 multumesc
  • constantin constantin
    va rog daca se poate sa postati audiente serialelor pe luna martie cu top 30,multumesc frumos.
  • Florin Florin
    naspa. nu cred ca e ceva special ca Protv este sub Antena 3 si Romania Tv la ora aia. Ideea este ca inainte la 16:00 aveau o telenovela turceasca in reluare. In emisiunea asta s-au bagat bani si scoate audiente asemanatoare, daca nu mai slabe. Multumim pentru audiente.
  • pArA pArA
    Emisiunea cred ca oriunde ar fi pozitionata , ar scadea din audienta PRO-ului ... pentru ca nu e un gen de emisiune pe care publicul PRO sa o inghita ...

    Ar trebui sa ii puna cruce si sa numai insiste cu ea ... au filmat 20-30 ep. , cate au filmat , asta e ... trebuie trecute la pierderi.
  • Iulian Iulian
    Erau cativa pe aici care ziceau ca Teo sa revina la ProTV sa faca audienta mare:))) Serios?! Si ce audienta sa faca? Sa intre PrimaTV cu "Mama mea etc." pe locul 2? Pro-ul se multumeste si cu locul 2, chiar daca a primit de la 1 apr. pana azi, 7 apr. bataie de la Gherghe
  • . .
    O prostie de emisiune. Imi creste tensiunea numai vazand promo-ul lor.
  • andrei-constantin andrei-constantin
    interesanta audienta la nivel national pentru ziua de ieri pe intervalul 17:30-19:00 teo show pe locul III si sunt zile in care ea nici nu se regaseste la nivelul national....asteptam si topul pe divertisment pe luna martie ,multumim frumos !!!
  • akbar akbar
    Ora se scrie 16:00. Cu două puncte, ca la ceasurile electronice de odinioară :)
    Mersi.
  • Dani Dani
    Mai stii si altceva in afara de fake realiy-ul "Lecții de viață". Ai facut o obsesie cu cuvantul fake. Gata, ne-am prins! Nu trebuie s-o repeti in fiecare zi, ca nu-i rugaciune s-o spui intocmai!

Trimite un comentariu

sus