Skip to main content

TVR se pregătește de curățenie: va plăti 220.000 de euro pentru un an. Care sunt condițiile pentrru participarea la licitație

 
TVR se pregătește de curățenie: va plăti 220.000 de euro pentru un an. Care sunt condițiile pentrru participarea la licitație
tvr

Televiziunea Publica vrea sa cumpere servicii profesionale de curatenie si intretinere a spatiilor pe care le detine, pentru o perioada de 12 luni, contract cu o valoare estimata fara TVA de 220.000 de euro (967.742 lei), finantat din fonduri proprii, potrivit unui anunt de participare publicat in 18 aprilie in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Publicitate

Contractul are o valoare apropiata de cea de anul trecut. In 2014, SRTV a cheltuit pe servicii de salubrizare aproape 957.000 de lei, conform raportului de activitate al TVR pe anul 2014 publicat in aceasta luna.

Conform caietului de sarcini, dotarile minime necesare, alocate in scopul realizarii contractului, sunt urmatoarele:

- 2 masini de spalat pardoseala
- 2 masini de spalat mocheta
- 5 aspiratoare cu accesorii de capacitate si putere mare (5-6 kW) pentru platouri
- 35 aspiratoare cu accesorii pentru birouri
- 30 carucioare ustensile complet echipate

Contractul include si consumabile. Toate echipamentele trebuie sa fie profesionale, cu functionare silentioasa care sa se incadreze in cele mai mici nivele de zgomot si sa respecte standardele de caitate si de mediu impuse de Comisia Europeana.

Avand in vedere importanta strategica si nationala a SRTv, precum si pe baza secretului de serviciu, firma castigatoare are obligatia de a prezenta cu 48 de ore inainte de inceperea activitatii si/sau de a respecta printre altele urmatoarele aspecte:

- prezentarea obligatorie a unei declaratii care sa contina informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, cu contract pe durata nedeterminata;
- dovada pentru fiecare angajat ca acesta nu are cazier judiciar
- fisa de aptitudini medicale pentru fiecare angajat;
- contract cu ITM vizat de camera de munca pentru fiecare angajat;
- polita de asigurare de raspundere civila - min. 400.000 lei;

In privinta conditiilor de participare la licitatie, ofertantilor li se cere realizarea unei cifre medii de afaceri pentru anii 2012, 2013 si 2014 de cel putin 400.000 EURO, fara TVA, realizata în domeniul de activitate al contractului supus procesului de achizitie.

Cifra de afaceri pentru operatorii economici încadrati conform legii în categoria IMM va fi admisa în cuantum de 50% din nivelul minim impus.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 29 mai 2015. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 iunie 2015. In aceeasi zi va avea loc si sedinta de deschidere a ofertelor.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Comentarii

Trimite un comentariu