Skip to main content

Aproape 12.000 de mențiuni despre Eurovision în patru zile. Site-urile Fanatik și Realitatea conduc clasamentul

 
Aproape 12.000 de mențiuni despre Eurovision în patru zile. Site-urile Fanatik și Realitatea conduc clasamentul
Eurovision monitorizare 2

Eurovisionul a avut o expunere foarte bună în presa din România și pe rețele sociale. În doar patru zile, au fost publicate aproape 12.000 de mențiuni, potrivit unei monitorizări realizate de compania mediaTRUST în perioada 20-24 mai.

Publicitate

Cele mai multe au fost pe Facebook: peste 7.000. Dintre website-uri, în top au fost Fanatik.ro, cu aproape 150 de materiale și Realitatea.net, cu 85.

Concluziile monitorizării mediaTRUST:

  • Competiția muzicală a înregistrat 11.722 de materiale în mass media, în perioada analizată.
  • Evenimentul a avut o vizibilitate crescută în mediul online: website-uri - 3.553 de materiale, 7.957 de mențiuni în social media, dintre care 7.295 au fost pe Facebook.
  • În presa scrisă au fost publicate 67 de materiale ce au avut ca subiect Eurovisionul, posturile TV au difuzat 104 ştiri, iar la posturile de radio monitorizate au fost difuzate 41 materiale.
  • Topul online este condus de Fanatik.ro: 145 de materiale, urmat de Realitatea.net - 85 și Click.ro - 80.
  • Dintre posturile de știri, cele mai multe materiale au fost pe TVR 1 - 19 (postul care a transmis evenimentul de la Viena), urmat de Realitatea TV - 18 și România TV - 14.

Topul mențiunilor în perioada 20-24 mai:

Eurovision monitorizare 1

Top 3 cele mai multe mențiuni, pe Internet, Presă, Radio și TV:

Eurovision monitorizare 2

Raportul realizat de mediaTRUST a luat în calcul rezultatele monitorizării a 23 posturi TV naţionale, 12 posturi radio naţionale, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale, peste 2500 de surse de ştiri online, peste 30000 de blog-uri si forum-uri la care se adaugă conturile publice ale utilizatorilor români de Facebook, Twitter, Google+ si Youtube, în perioada 20 – 24 mai 2015.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu