Skip to main content

Brandtailors lansează o divizie de branding dedicată antreprenorilor aflați la început de drum. Care e valoarea investiției

 
Brandtailors lansează o divizie de branding dedicată antreprenorilor aflați la început de drum. Care e valoarea investiției
Sigla si Lozinca aplicat

Agenţia de consultanță și design de brand Brandtailors lansează o divizie de business nouă care se va adresa antreprenorilor aflați la început de drum şi IMM-urilor din România. Divizia de design de brand Sigla şi Lozinca are propria echipă de creaţie şi este condusă de Alina Crangă, care s-a ocupat de management-ul proiectelor pentru clienții Brandtailors timp de peste 6 ani.

În urma unei investiţii de 60.000 de euro în primele 12 luni, noua divizie ţinteşte aproximativ 50 de proiecte de branding dedicate în mod special companiilor mici, profesioniştilor independenţi şi start-up-urilor, anunță reprezentanții Brandtailors.

Publicitate

Alina Crangă, Director Executiv Sigla şi Lozinca: „Am bazat lansarea acestei companii pe numărul de cereri primite de la start-up-uri și companii mici care caută propuneri profesioniste, dar care prioritizează investiţiile în producţie sau vânzări şi au puţine resurse la dispoziţie pentru branding. Sigla şi Lozinca le oferă servicii accesibile de branding, iar clienţii pot bugeta mai uşor cheltuielile cu elementele de identitate care îi ajută să se prezinte profesionist în faţa clienţilor.”

„Un element de noutate sunt serviciile de brand management, care permit companiilor fără echipă de marketing în organigramă să continue coerent demersurile de comunicare după încheierea proiectului de branding sau rebranding. Serviciul este disponibil contra unui onorariu lunar.”, mai spun reprezentanții agenției.

Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors și fondator Sigla și Lozinca: „Vrem ca, prin Sigla şi Lozinca, să aducem know-how de branding și eficiență comercială prin design chiar și în cele mai mici companii din România. Ţintim la standardele pe care le vedem în pieţe cu o cultură vizuală dezvoltată, în care orice cafenea și orice produs artizanal beneficiază de un design plăcut, dacă nu spectaculos. Vom contribui la dezvoltarea unui mediu vizual mai educat din punct de vedere estetic, ceea ce va fi benefic pentru toată lumea implicată în fluxul comercial generat de brand-uri. Aceasta este misiunea pe care am setat-o pentru noua divizie, dincolo de obiectivele de business pe care le avem ca urmare a acestei investiţii.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu