Skip to main content

Brandtailors lansează o divizie de branding dedicată antreprenorilor aflaţi la început de drum. Care e valoarea investiţiei

 
Sigla si Lozinca aplicat
Sigla si Lozinca aplicat

Agenţia de consultanţă şi design de brand Brandtailors lansează o divizie de business nouă care se va adresa antreprenorilor aflaţi la început de drum şi IMM-urilor din România. Divizia de design de brand Sigla şi Lozinca are propria echipă de creaţie şi este condusă de Alina Crangă, care s-a ocupat de management-ul proiectelor pentru clienţii Brandtailors timp de peste 6 ani.

Publicitate

În urma unei investiţii de 60.000 de euro în primele 12 luni, noua divizie ţinteşte aproximativ 50 de proiecte de branding dedicate în mod special companiilor mici, profesioniştilor independenţi şi start-up-urilor, anunţă reprezentanţii Brandtailors.

Alina Crangă, Director Executiv Sigla şi Lozinca: „Am bazat lansarea acestei companii pe numărul de cereri primite de la start-up-uri şi companii mici care caută propuneri profesioniste, dar care prioritizează investiţiile în producţie sau vânzări şi au puţine resurse la dispoziţie pentru branding. Sigla şi Lozinca le oferă servicii accesibile de branding, iar clienţii pot bugeta mai uşor cheltuielile cu elementele de identitate care îi ajută să se prezinte profesionist în faţa clienţilor.”

„Un element de noutate sunt serviciile de brand management, care permit companiilor fără echipă de marketing în organigramă să continue coerent demersurile de comunicare după încheierea proiectului de branding sau rebranding. Serviciul este disponibil contra unui onorariu lunar.”, mai spun reprezentanţii agenţiei.

Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors şi fondator Sigla şi Lozinca: „Vrem ca, prin Sigla şi Lozinca, să aducem know-how de branding şi eficienţă comercială prin design chiar şi în cele mai mici companii din România. Ţintim la standardele pe care le vedem în pieţe cu o cultură vizuală dezvoltată, în care orice cafenea şi orice produs artizanal beneficiază de un design plăcut, dacă nu spectaculos. Vom contribui la dezvoltarea unui mediu vizual mai educat din punct de vedere estetic, ceea ce va fi benefic pentru toată lumea implicată în fluxul comercial generat de brand-uri. Aceasta este misiunea pe care am setat-o pentru noua divizie, dincolo de obiectivele de business pe care le avem ca urmare a acestei investiţii.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Radu Radu
    Au avut vreo experienţă neplăcută cu ei, George?
  • george george
    vai de "know-how"-ul lor si de saracii clienti care chiar o sa ii creada

Trimite un comentariu

sus