Skip to main content

Ce audiențe a scos Titanicul, într-o seară cu derby-ul Steaua -Dinamo. Ratingurile megaproducției în anii trecuți

 
Ce audiențe a scos Titanicul, într-o seară cu derby-ul Steaua -Dinamo. Ratingurile megaproducției în anii trecuți
titanic

Superproducția Titanic, difuzată de duminică seara pe Pro TV, a avut un adversar "nemăsurat": derby-ul Steaua - Dinamo, difuzat de Digi Sport. Canalul RCS nu este în măsurătorile de audiență, dar categoria Alții, care include toate canalele nemăsurate, a avut o creștere pe interval.

Publicitate

Titanicul a avut cifre cel puțin duble în comparație cu celelalte posturi monitorizate. Doar categortia Alții a avut cifre comparabile. Nu se poate spune câți din categorie s-au uitat la Steaua - Dinamo și câți la alte canale, dar este evident că o mare parte s-a orientat către meciul de pe DigiSport.

Este al treilea an consecutiv în care Pro TV difuzează filmul cu Leonardo di Caprio, dar prima difuzare într-o lună de primăvară. De obicei, era programat în luni de iarnă, cu un consum TV mai ridicat. Cele mai bune cifre le-a obținut în 2011, pe 2 ianuarie (aproape de două ori mai mari decât în acest an). Recordul de audiență al Titanicului a fost însă prima difuzare de pe TV, dată de Antena 1, acum peste zece ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor TV pe intervalul filmului Titanic difuzat duminică, de Pro TV, dar și cifrele obținute anii trecuți de filmul regizat de James Cameron (20.30-00.15):

NAȚIONAL. Filmul de pe Pro TV a fost urmărit, aseară, de aproape 1,6 milioane de români în fiecare minut. Pe locul următor între canalele monitorizate, Kanal D era vizionat de 720.000 de telespectatori. Categoria Alții a totalizat pe interval peste 1,5 milioane de români.

În anii trecuți, Titanicul era programat iarna, în luni cu un consum mare de televiziune. Astfel, anul trecut, Titanic a fost difuzat de Pro TV de Anul Nou, pe 2 ianuarie, cu o medie de 2,3 milioane de telespectatori. Acum doi ani, difuzat pe 16 februarie, număra 1,8 milioane. Cele mai bune cifre le-a obținut la difuzarea din 2 ianuarie 2011: aproape 2,6 milioane de persoane.

URBAN. La orașe, audiența Titanic de 3 mai a fost de 845.000 de persoane. Poziția următoare a fost a postului Antena 3, cu audiențe la jumătate în comparație cu Pro TV. Ce s-a întâmplat la categoria Alții: un număr de 963.000 de persoane au ales alte posturi decât cele măsurate.

Anul trecut, filmul Titanic avea la orașe 1,1 milioane de telespectatori pe minut, iar în 2013, peste un milion. La prima difuzare de pe Pro TV, pe 2 ianuarie 2011, Titanicul înregistra 1,54 milioane de telespectatori de la orașe.

COMERCIAL. Din publicul Titanic, aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut au fost din targetul comercial 18-49 de ani. Categoria Alții a adunat 468.000 de telespectatori din acest target, Antena 1 - 241.000, iar Prima TV - 123.000.

Audiența posturilor TV duminică, 3 mai, pe intervalul filmului Titanic (20.30-00.15), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.575.000 8.5 18.0
2 Altii 1542.000 8.4 17.7
3 Kanal D 720.000 3.9 8.2
4 Antena 1 590.000 3.2 6.8
5 Prima TV 567.000 3.1 6.5
6 Antena 3 558.000 3.0 6.4
7 National TV 536.000 2.9 6.1
8 Romania TV 330.000 1.8 3.8
9 TVR 1 259.000 1.4 3.0
10 B1TV 163.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 3 mai, pe intervalul filmului Titanic (20.30-00.15), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Altii 963.000 9.3 19.9
2 Pro TV 845.000 8.4 17.4
3 Antena 3 413.000 4.1 8.5
4 Antena 1 354.000 3.5 7.3
5 Kanal D 272.000 2.7 5.6
6 National TV 252.000 2.5 5.2
7 Prima TV 228.000 2.3 4.7
8 Romania TV 225.000 2.2 4.7
9 TVR 1 146.000 1.4 3.0
10 B1TV 107.000 1.1 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 3 mai, pe intervalul filmului Titanic (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 491.000 9.7 21.9
2 Altii 468.000 9.3 20.9
3 Antena 1 241.000 4.8 10.8
4 Prima TV 123.000 2.4 5.5
5 Kanal D 119.000 2.3 5.3
6 Antena 3 100.000 2.0 4.5
7 National TV 95.000 1.9 4.2
8 TVR 1 56.000 1.1 2.5
9 Romania TV 53.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 41.000 0.8 1.8

Recordul absolut al Titanicului, în 2002 la difuzarea de pe Antena 1

Titanic a fost difuzat în premieră în România în urmă cu 13 ani. În decembrie 2002, la difuzarea de pe Antena 1, producția a dat recordul vremii în materie de filme: peste 50% cotă de piață de urban și aproape 60% pe comercial.

Cifrele primei difuzări Titanic în România, în decembrie 2002:

Național: 3.645.000 de români pe minut, 19 rating și 38,1% cotă de piață

Urban: 2.706.000 telespectatori pe minut, 24,5 rating, 50,2% share (peste jumătate dintre telespectatorii din orașe care se uitau la televizor erau pe Titanic)

Comercial: 1.464.000, 26,3 rating, 56,9 cotă de piață

La Pro TV, cifrele cele mai mari au fost obținute în 2011, la prima difuzare a Titanicului de către postul din Pache Protopopescu.

Audiența Titanic la difuzările de pe Pro TV:

  NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
2 ianuarie 2011 2.598.000 telespectatori pe minut 1.538.000 873.000
27 noiembrie 2011 1.182.000 742.000 440.000
16 februarie 2013 1.824.000 1.013.000 619.000
2 ianuarie 2014 2.334.000 1.145.000 738.000
3 mai 2015 1.575.000 845.000 491.000

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Este clar că majoritatea celor de la Și alții s-au uitat la meciul Dinamo - Steaua...
    Și, totuși, Look TVul, care a difuzat același meci, și este pe toate rețelele de cablu nu apare nicăieri. Da, in reteaua RCS lumea a ales sa vada meciul gratuit pe Digi...dar in Orange, UPC, Telekom si alții...oare opțiunea de 10 lei este activată de un număr destul de mic de abonati ai acestor retele?
  • Eu m-am uitat pe Digi Film. Au astia niste filme beton. Premiere dupa premiere. In mod sigur e cel mai bun canal de film de la noi.Daca s-ar apuca si ei de productie proprie HBO ar fi poveste...
  • Decat sa vad pentru a 3-a oara un "Titanic" intrerupt de raclama (filmul a inceput la 8.30 si s-a terminat la ora 12.15 de unde rezulta un total de publicitate de 30 de minute), am preferat sa revad "Zbor deasupra unui cuib de cuci" si pe aceasta cale doresc sa felicit TVR-ul pentru faptul ca nu au difuzat publicitate pe perioada filmului!
    Vreau sa mai precizez ca pe acelasi interval orar pe Digi Film au fost Expendables 3 si Inglourious Basterds. Deci o seara de duminica mai mult decat ofertanta :)
  • Traducerea la ce ai scris tu Iulian e :

    PRIMA TV la bataie cu A1 pe locul 4. - (pare si un titlu bun pentru articol :) )

    Asta e realitatea de ce sa ne ascundem dupa deget. Un pic le-a lipsit celor de la Prima sa ia locul 4 antenei.
  • Pe langa RCS care este interesat de preluarea posturilor Acasa TV & Gold, au mai fost discutiicu inca 2 companii importante: suedezii de la Modern Times Group si americanii de la Sony Pictures Television Networks, acestia au preluat operatiunile MTG din Ungaria. Au mai fost discutii cu niste cehi, dar favorit sunt romanii de la RCS. Nu stiu ce discutii au fost cu Ghita, dar CME nu va vinde unor oameni care sunt in politica. Anul acestea nu se va vinde nicio televiziune de la CME, se vor vinde doar companiile nonmedia: studiouri, case de productii, cinema, casa de discuri...
  • ce e asa surprinzator? emisiunea nu a inceput tocmai bine, iar Antena nu a incercat in niciun mod sa o promoveze in ultima saptamana. eu, care am laudat emisiunea, am uitat ieri de ea. pe de alta parte, Kanal D a avut intotdeauna cifre bune cu emisiunea lui Ernest, iar Titanic este un film foarte lung care s-a intersectat cu mai multe programe. Insula iubirii a avut doar putin mai mult de 50% din interval, asa ca nu ti-ar strica tie sa adopti o atitudine corecta. :))
  • Deci romanii se uitau la emisiunea de rahat: Mama mea e cea mai buna si nu la Insula Iubirii, ne lasati? Dati audientele corecte, nu prostia asta.

Trimite un comentariu