Skip to main content

Ce companii se bat pentru a măsura campaniile de publicitate din outdoor

 
Ce companii se bat pentru a măsura campaniile de publicitate din outdoor
VDF Youth

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) se află în ultima etapă a licitației pentru desemnarea furnizorilor studiului de mobilitate din cadrul Studiului de Audienta OOH.

Publicitate

GfK Romania, Ipsos Research Romania și Metro Media Transilvania sunt companiile care au ajuns în finala licitației organizate de BRAT. Prezentarea ofertelor de către companiile de cercetare ramase în cursa finală va avea loc pe 14 mai.

Biroul Român de Audit Transmedia își propune să finalizeze Studiul de Audiența OOH până în toamna acestui an.

"Studiul de Audienta OOH aduce în prim-plan transparentizarea pieței de publicitate outdoor, profesionalizarea tranzacționării spațiului publicitar, precum și obținerea unei monede de tranzacționare unanim acceptată de piață", potrivit unui comunicat de presă al BRAT.

Arina Ureche, Director General BRAT:

"Tranzacționarea spatiului publicitar pe bază de rezultate de audiență obținute printr-o metodologie acceptată de întreaga industrie și adaptată la standardele internaționale în domeniu, va duce pe termen lung la o predictibilitate și stabilitate a investițiilor în publicitatea OOH, aceasta devenind un mediu mai atractiv pentru investițiile în publicitate”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu