Skip to main content

Ce companii se bat pentru a măsura campaniile de publicitate din outdoor

 
VDF Youth
VDF Youth

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) se află în ultima etapă a licitaţiei pentru desemnarea furnizorilor studiului de mobilitate din cadrul Studiului de Audienta OOH.

Publicitate

GfK Romania, Ipsos Research Romania şi Metro Media Transilvania sunt companiile care au ajuns în finala licitaţiei organizate de BRAT. Prezentarea ofertelor de către companiile de cercetare ramase în cursa finală va avea loc pe 14 mai.

Biroul Român de Audit Transmedia îşi propune să finalizeze Studiul de Audienţa OOH până în toamna acestui an.

"Studiul de Audienta OOH aduce în prim-plan transparentizarea pieţei de publicitate outdoor, profesionalizarea tranzacţionării spaţiului publicitar, precum şi obţinerea unei monede de tranzacţionare unanim acceptată de piaţă", potrivit unui comunicat de presă al BRAT.

Arina Ureche, Director General BRAT:

"Tranzacţionarea spatiului publicitar pe bază de rezultate de audienţă obţinute printr-o metodologie acceptată de întreaga industrie şi adaptată la standardele internaţionale în domeniu, va duce pe termen lung la o predictibilitate şi stabilitate a investiţiilor în publicitatea OOH, aceasta devenind un mediu mai atractiv pentru investiţiile în publicitate”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus