Cornel Nistorescu a cumpărat, recent, marca pentru print Cotidianul şi are planuri privind relansarea ziarului în versiunea sa tipărită, după cum a confirmat acesta pentru Mediafax.
Nistorescu a precizat că a reuşit, în urmă cu trei săptămâni, să cumpere marca pentru print a ziarului Cotidianul, la o licitaţie organizată de un lichidator judiciar. El nu a dorit să precizeze cu ce sumă a achiziţionat această marcă.
Întrebat dacă are planuri să relanseze Cotidianul în versiunea sa tipărită, Cornel Nistorescu a declarat: "Există (planuri, n.r.), dar nu sunt şanse".
Totuşi, Nistorescu a spus că, datorită faptului că a cumpărat marca pentru print Cotidianul, are posibilitatea, din punct de vedere legal, să lanseze versiunea tipărită a publicaţiei.
Marca Cotidianul, deţinută de societatea Poligraf SRL, aflată în faliment, a fost scoasă la licitaţie publică, în urmă cu câteva săptămâni, de Rovigo S.P.R.L., lichidatorul judiciar al Poligraf SRL, după cum au declarat, luni, pentru Mediafax, surse din piaţa media.
În cadrul respectivei licitaţii, marca a fost adjudecată pentru suma de 20.000 de euro, exclusiv TVA (preţul de pornire al licitaţiei), au declarat, pentru agenţia Mediafax, sursele citate.
CONTEXT. Cornel Nistorescu a achiziţionat, în februarie 2010, site-ul www.cotidianul.ro, după cum a declarat, la momentul respectiv, pentru Mediafax, jurnalistul.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPe 9 decembrie 2009, grupul Realitatea-Caţavencu, controlat de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu, a anunţat că nu mai editează, începând cu 1 ianuarie 2010, cotidianele Business Standard şi Cotidianul. Pe 21 decembrie 2009, Cornel Nistorescu, pe atunci director al ziarului Cotidianul, şi-a anunţat retragerea din funcţie, într-un editorial. Ultimele numere tipărite ale celor două publicaţii au apărut pe 23 decembrie 2009.
Comentarii