Skip to main content

Facebook lansează propriul motor de căutare pentru conţinut care să fie distribuit online

 
Facebook lansează propriul motor de căutare pentru conţinut care să fie distribuit online
Facebook Hepta

FOTO: Hepta
FOTO: Hepta

Publicitate

Reţeaua de socializare Facebook se pregăteşte de lansarea propriului motor de căutare, care va permite utilizatorilor să găsească pe internet conţinut pe care să îl distribuie în cadrul platformei, scrie Mediafax, care citează independent.co.uk.

În prezent, utilizatorii Facebook trebuie să copieze link-ul unui articol pe care vor să îl distribuie, pe care îl "lipesc" ("paste", n.r.) în caseta din pagina lor, pentru a distribui materialul, dar unii useri ai aplicaţiei Facebook pentru dispozitive mobile care folosesc sistemul de operare iOS al Apple au primit opţiunea "add a link" ("adaugă un link", n.r.), la accesarea căreia pot efectua o căutare pentru articole pe care să le distribuie.

Accesarea opţiunii oferă utilizatorului o casetă în care acesta introduce termenii după care va fi efectuată căutarea. Rezultatele afişate sunt sortate după probabilitatea de a fi distribuite, articolele mai noi şi cele deja distribuite de alţi utilizatori având prioritate.

Utilizatorul poate alege un articol din listă, lângă care pot adăuga o actualizare a statusului, poziţia geografică sau un emoticon.

Facebook a informat că a indexat deja peste o mie de miliarde de postări pentru a alimenta motorul de căutare, folosind fluxurile de conţinut ale utilizatorilor pentru a vedea care articole sunt mai frecvent distribuite. Căutarea online legată de partea de socializare are şansa să devină punctul forte al Facebook în lupta cu Google, care nu are acces la aceleaşi informaţii referitor la articolele care sunt distribuite şi de către cine, comentează independent.co.uk.

Noua opţiune ar putea însemna, însă, şi o îndepărtare de una dintre recentele strategii controversate ale Facebook, care va include direct pe platformă conţinut de la mai mulţi furnizori de renume, printre care şi The New York Times, urmând ca reţeaua de socializare să împartă veniturile din publicitate cu creatorii de conţinuturi, mai scrie Mediafax.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu