Skip to main content

Ionuţ Oprea, ales preşedinte al IAB România. Cine face parte din Consiliul Director al asociaţiei

 
Ionut Oprea
Ionut Oprea

Foto: avocatnet.ro
Foto: avocatnet.ro

Publicitate

Ionuţ Oprea, manager al agenţiei Standout, a fost ales în funcţia de preşedinte al IAB Romania (Interactive Advertising Bureau), iar Gabriel Patru (MEC Global) în calitate de vicepreşedinte al asociaţiei online.

Reamintim că în luna octombrie a anului trecut, Ionuţ Oprea a preluat poziţia de preşedinte interimar al organizatiei, după ce Cristian Petriceanu a renunţat la această funcţie.

Noul Consiliu Director al asociaţiei pentru viitorii doi ani este compus din Raluca Mateiu (Internet Corp), Cosmin Nastasa (iLeo), Gabriel Patru (MEC Global), Dragoş Stanca (Think Digital), Sebastian Cochinescu (Burda), Dan Balotescu (Media Investment), Ionuţ Oprea (STANDOUT), Cosmin Oţel (Initiative) şi Alex Volocaru (Orange).

Premiile MIXX Awards se dezvolta cu inca doua categorii: una dedicata video-ului, iar cealalta jurnalistilor

În cadrul unei întâlniri care a avut loc vineri s-a aprobat introducerea a două noi categorii în cadrul IAB MIXX Awards, eveniment ce se va desfasura pe perioada 1 – 31 mai: o categorie dedicată Video Advertising si una Jurnalistilor pe teme de digital. Gala de premiere va avea loc in cadrul ICEEFest, pe data de 11 iunie.

O prima initiativa aprobata in Adunarea Generala, este dezvoltarea IAB Romania Members Credentials, un document în care fiecare membru IAB România să îşi prezinte compania şi proiectele relevante. Va fi produs atât în format print cât şi digital cu scopul de a creşte gradul de vizibilitate al tuturor membrilor în rândul advertiserilor la nivel local şi internaţional.

De asemenea, în următoarele două luni vor fi prezentate şi rezultatele studiilor derulate sub egida IAB Romania: Oportunităţile şi Provocările industriei de publicitate online şi DigitalSCOPE – un studiu derulat la nivel regional privind atitudinea utilizatorilor faţă de internet şi impactul acestuia în decizia de cumpărare, precum şi formarea percepţiilor faţă de branduri.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus