Skip to main content

Licitatie gigant la Departamentul pentru egalitate de sanse intre barbati si femei: Peste 4,3 milioane de euro in studii de piata, publicitate si promovare

 
Gesch‰ftsmann und Gesch‰ftsfrau an der Startlinie auf der Laufbahn - businesspeople at starting line
Gesch‰ftsmann und Gesch‰ftsfrau an der Startlinie auf der Laufbahn - businesspeople at starting line

Gesch‰ftsmann und Gesch‰ftsfrau an der Startlinie auf der Laufbahn - businesspeople at starting line Credit: McPhoto/face to face
Sursa foto: Hepta

Publicitate

Departamentul pentru egalitate de sanse intre femei si barbati, institutie aflata in subordinea Ministerului Muncii, a lansat o licitatie deschisa pentru achizitia de studii de piata, campanii publicitare si de promovare. Contract are o valoare estimata de peste 4,3 milioane de euro (19,2 milioane de lei) - TVA inclus, finantat prin fonduri europene.

Studiile de piata vor masura impactul campaniei asupra gradului de constientizare a fenomenului violentei domestice si a egalitatii de sanse.

Descrierea contractului de achizitie:

Contractele de achizitie vizeaza promovarea proiectului POSDRU „START- O viata de calitate in siguranta si vizeaza trei loturi de servicii:

  • Lotul 1 – Servicii de studii de piata : realizarea a doua rapoarte de cercetare, unul initial, inainte de lansarea campaniei si unul final pentru a masura impactul campaniei asupra gradului de constientizare a fenomenului violentei domestice si a egalitatii de sanse.
  • Lotul 2 – pachet servicii campanie: realizare si difuzare clip tv, realizare si difuzare spot radio, aparitii presa, realizarea a 42 de evenimente la care sa participe cel putin 1.000 persoane per eveniment.
  • Lotul 3 – servicii promovare proiect conform manualului de identitate vizuala; astfel vor fi realizate cel putin:
    1. Servicii grafica/editare/ print - 1 buc
    2. Pliante - 42.000 buc
    3. Materiale publicate in mass-media - 42 buc
    4. Realizare/dezvoltare/promovare site - 1 buc
    5. Bannere - 2 buc
    6. Roll-up - 48 buc
    7. Realizare clip TV - 1 buc
    8. Realizare Spot radio - 1 buc
    9. Difuzare Clip TV - 300 difuzari
    10. Difuzare Spot radio - 300 difuzari

Potrivit anuntului licitatiei, toate materialele publicitare realizate in cadrul prezentului contract vor respecta in totalitate regulile de identitate vizuala ale programului de finantare, prevazute in Manualului de Identitate Vizuala pentru Instrumentele Structurale 2007-2013. Durata prezentului contract poate fi modificata in functie de durata contractului de finantare.

Valoarea estimata fara TVA a contractului este de 15.499.354 lei, termenul de implementare fiind de sase luni de la atribuirea contractului.

Conditii de participare la licitatie:

Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a lotului pentru care se depune oferta, respectiv:

Lot 1 – 443.548 lei
Lot 2 – 12.903.225 lei
Lot 3 - 2.152.580 lei

In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, conform prevederilor Legii 346/2004, modificata si completata ulterior, cifra medie de afaceri se considera indeplinita daca reprezinta 50% din cuantumul mentionat.

Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii similare, in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, în valoare cumulata, dupa cum urmeaza:

Lot 1 – nivel minim solicitat 221.774 lei
Lot 2 – nivel minim solicitat 6.451.612 lei
Lot 3 - nivel minim solicitat 1.076.290 lei

In privinta criteriilor de atribuire, pretul ofertei are o pondere de 30%, iar componenta tehnica are o pondere de 70%.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 12 iunie 2015. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15 iunie 2015. In aceeasi zi va avea loc si sedinta de deschidere a ofertelor.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus