Skip to main content

Ungaria va reduce de la 50% la 5,3% super-taxa pe veniturile din publicitate ale mass-mediei

 
Ungaria va reduce de la 50% la 5,3% super-taxa pe veniturile din publicitate ale mass-mediei
Televizor

Ungaria va reduce la 5,3%, de la 50% în prezent, super-taxa pe veniturile din publicitate ale mass-mediei, a anuntat ieri guvernul de la Budapesta, după rezervele pronunțate de Comisia Europeana față de această măsură considerată discriminatorie, scrie HotNews.ro, care citează AFP.

Această taxă, a cărei aplicare a fost suspendată la ordinul Comisiei Europene, viza societățile care realizau venituri publicitare anuale de peste 65 de milioane euro (20 de miliarde de forinți).

Publicitate

Singurul vizat de această măsură, grupul RTL, filiala gigantului german al presei Bertelsmann, a anunțat în octombrie că a depus un recurs la Comisie, acuzând o taxă discriminatorie care amenință pluralismul mediatic în Ungaria.

Proiectul de lege prevede reducerea la 100 de milioane de forinți (333.500 de euro) a pragului de aplicare a noii taxe de 5,3%.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu