Skip to main content

UPC a pierdut 8.500 de clienți în primele trei luni din 2015: Continuă creșterea pe internet și telefonie fixă

 
UPC a pierdut 8.500 de clienți în primele trei luni din 2015: Continuă creșterea pe internet și telefonie fixă
conferinta upc

UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicații prin cablu, avea în total 1,177 milioane de clienți la sfârșitul primului trimestru din acest an, în scădere cu 1700 de clienți fata de aceeași perioadă a anului trecut și cu 8500 de clienți față de decembrie 2014, arată datele publicate astăzi de grupul Liberty Global.

Pe de alta parte, operatorul a ajuns la aproape două milioane de abonamente pe TV, internet și telefonie la sfârșitul lunii martie 2015, în creștere cu 65.000 de abonamente față de primul trimestru din 2014, fapt pentru care veniturile în lei au crescut cu 8%.

Publicitate

Evoluția numărului de abonamente TV:

La sfârșitul primului trimestru din 2015, UPC a ajuns la peste 1,17 milioane de abonamente TV, în scădere cu 2500 de abonamente față de același trimestru din 2014 si cu 8600 de abonamente față de sfârșitul anului trecut.

La sfârșitul lunii martie 2015, UPC avea:

  • 556.800 abonamente de televiziune digitală prin cablu (+8400 ab. față de dec. 2014)
  • 296.200 abonamente de televiziune analogică prin cablu (-9400 ab. față de dec. 2014)
  • 317.200 abonamente de televiziune prin satelit DTH (-7600 ab. față de dec. 2014)

Numărul de abonamente la internet și telefonie fixă - în creștere

Pe de altă parte, UPC a continuat să câștige clienți de internet și telefonie fixă.

La sfârșitul lunii martie 2015, UPC avea:

  • 444.000 de abonamente de internet (+ 10.500 de abonamente față de dec. 2014)
  • 313.300 de abonamente de telefonie fixă (+ 400 de abonamente față de dec. 2014)

Veniturile UPC, afectate de deprecierea leului în fața dolarului: Investiții de peste 35 milioane de euro planificate pentru 2015

În conditiile în care un client poate avea contractate mai multe servicii/abonamente, datele UPC arată că deși numărul total de clienți este în scădere, numărul de abonamente este în creștere, fapt care a condus la creșterea veniturilor în lei.

"Veniturile în lei ale companiei au crescut cu 8% faţă de perioada similară a anului trecut iar cele in USD s-au diminuat pe fondul evoluţiei nefavorabile a leului faţă de dolarul american", se arată în comunicatul de presă transmis de UPC România.

UPC România, operator care își vinde serviciile în lei, dar raportează rezultatele financiare în dolari, a înregistrat în primele trei luni din acest an venituri de 38,9 milioane de dolari, în scadere cu 10,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, când veniturile s-au ridicat la 43,5 milioane dolari, arată datele prezentate vineri de grupul Liberty Global.

Nu în cele din urma, Severina Pascu, CEO UPC România și Ungaria, a anunțat că în 2015 sunt planificate investiții de peste 35 de milioane de euro, atât pentru servicii noi precum și pentru modernizarea și extinderea rețelei actuale.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Comentarii

  • Si cei de la AKTA sant la fel mediocri ,au vazut ca pierd clienti au scazut pretul la abonamente Ar trebui sa nu mai facem abonamente la ei , mi-a spus o doamna de la ei ca trebuie sa ne obisnuim si fara eurosport .RUSINE
  • Eu cred că cei care dau ”clasă” la tarife sunt cei de la Telekom...cei mai scumpi de pe piață, dar și cei mai activi în promovare...
  • Calitate mediocra la preturi duble, doar la UPC. Daca ar scadea din cifrele raportate si clientii cu facturile neachitate s-ar vedea intradevar dezastrul in care se afla.
  • La telefonie am inteles care este treaba, nelimitat gratuit in retele fixe din tara si strainatate.
    Sincer nu stiu cu ce atrage oferta lor de internet, au doar 2 optiuni http://www.upc.ro/internet/abonamente/, cind exista variante mai ieftine pe piata.
    Cit priveste televiziunea, reintrarea fara costuri pentru abonati a Ligii 1 pe canalele Digisport le-a dat o lovitură puternică...mai ales pe segmentul DTH. Acolo cei de la UPC ar trebui sa umble la tarife ori la grilă.
  • Incearca ei prin acest comunicat sa cosmetizeze situatia dar UPC e in cadere libera. Si-au luat o teapa imensa si prin combinatia cu Look tv. Daca s-au bagat cu Paszkany nu puteau decat sa-si ia teapa!

Trimite un comentariu