Skip to main content

UPC a pierdut 8.500 de clienţi în primele trei luni din 2015: Continuă creşterea pe internet şi telefonie fixă

 
conferinta upc
conferinta upc

UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicaţii prin cablu, avea în total 1,177 milioane de clienţi la sfârşitul primului trimestru din acest an, în scădere cu 1700 de clienţi fata de aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu 8500 de clienţi faţă de decembrie 2014, arată datele publicate astăzi de grupul Liberty Global.

Publicitate

Pe de alta parte, operatorul a ajuns la aproape două milioane de abonamente pe TV, internet şi telefonie la sfârşitul lunii martie 2015, în creştere cu 65.000 de abonamente faţă de primul trimestru din 2014, fapt pentru care veniturile în lei au crescut cu 8%.

Evoluţia numărului de abonamente TV:

La sfârşitul primului trimestru din 2015, UPC a ajuns la peste 1,17 milioane de abonamente TV, în scădere cu 2500 de abonamente faţă de acelaşi trimestru din 2014 si cu 8600 de abonamente faţă de sfârşitul anului trecut.

La sfârşitul lunii martie 2015, UPC avea:

  • 556.800 abonamente de televiziune digitală prin cablu (+8400 ab. faţă de dec. 2014)
  • 296.200 abonamente de televiziune analogică prin cablu (-9400 ab. faţă de dec. 2014)
  • 317.200 abonamente de televiziune prin satelit DTH (-7600 ab. faţă de dec. 2014)

Numărul de abonamente la internet şi telefonie fixă - în creştere

Pe de altă parte, UPC a continuat să câştige clienţi de internet şi telefonie fixă.

La sfârşitul lunii martie 2015, UPC avea:

  • 444.000 de abonamente de internet (+ 10.500 de abonamente faţă de dec. 2014)
  • 313.300 de abonamente de telefonie fixă (+ 400 de abonamente faţă de dec. 2014)

Veniturile UPC, afectate de deprecierea leului în faţa dolarului: Investiţii de peste 35 milioane de euro planificate pentru 2015

În conditiile în care un client poate avea contractate mai multe servicii/abonamente, datele UPC arată că deşi numărul total de clienţi este în scădere, numărul de abonamente este în creştere, fapt care a condus la creşterea veniturilor în lei.

"Veniturile în lei ale companiei au crescut cu 8% faţă de perioada similară a anului trecut iar cele in USD s-au diminuat pe fondul evoluţiei nefavorabile a leului faţă de dolarul american", se arată în comunicatul de presă transmis de UPC România.

UPC România, operator care îşi vinde serviciile în lei, dar raportează rezultatele financiare în dolari, a înregistrat în primele trei luni din acest an venituri de 38,9 milioane de dolari, în scadere cu 10,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când veniturile s-au ridicat la 43,5 milioane dolari, arată datele prezentate vineri de grupul Liberty Global.

Nu în cele din urma, Severina Pascu, CEO UPC România şi Ungaria, a anunţat că în 2015 sunt planificate investiţii de peste 35 de milioane de euro, atât pentru servicii noi precum şi pentru modernizarea şi extinderea reţelei actuale.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nae nae
    Akta are reteaua cam pe la inceputurile rds, dar la preturi peste rds de acum.
  • Marian Marian
    Si cei de la AKTA sant la fel mediocri ,au vazut ca pierd clienti au scazut pretul la abonamente Ar trebui sa nu mai facem abonamente la ei , mi-a spus o doamna de la ei ca trebuie sa ne obisnuim si fara eurosport .RUSINE
  • geo geo
    Eu cred că cei care dau ”clasă” la tarife sunt cei de la Telekom...cei mai scumpi de pe piață, dar și cei mai activi în promovare...
  • david david
    Calitate mediocra la preturi duble, doar la UPC. Daca ar scadea din cifrele raportate si clientii cu facturile neachitate s-ar vedea intradevar dezastrul in care se afla.
  • geo geo
    La telefonie am inteles care este treaba, nelimitat gratuit in retele fixe din tara si strainatate.
    Sincer nu stiu cu ce atrage oferta lor de internet, au doar 2 optiuni http://www.upc.ro/internet/abonamente/, cind exista variante mai ieftine pe piata.
    Cit priveste televiziunea, reintrarea fara costuri pentru abonati a Ligii 1 pe canalele Digisport le-a dat o lovitură puternică...mai ales pe segmentul DTH. Acolo cei de la UPC ar trebui sa umble la tarife ori la grilă.
  • Adi Adi
    Incearca ei prin acest comunicat sa cosmetizeze situatia dar UPC e in cadere libera. Si-au luat o teapa imensa si prin combinatia cu Look tv. Daca s-au bagat cu Paszkany nu puteau decat sa-si ia teapa!

Trimite un comentariu

sus