Skip to main content

După pitchul Carrefour, organizația care reunește agențiile de publicitate anunță lansarea Ghidului de Pitch

 
După pitchul Carrefour, organizația care reunește agențiile de publicitate anunță lansarea Ghidului de Pitch
pitch

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) va lansa, săptămâna viitoare, Ghidul de Pitch, ce vizează modul de organizarea a licitațiilor în publicitate.

Evenimentul este anunțat pentru ziua de marți, 23 iunie. Mutarea celor de la UAPR vine la scurt timp după brieffing-ul de pitch, organizat de Carrefour cu două săptămâni în urmă care a stârnit replici dure din partea unor publicitari.

Publicitate

Reamintim că, în urmă cu trei săptămâni, Carrefour a trimis o invitație la briefing la aproape toate agențiile de creație și branding din industrie. Peste 80 de agenții - full service, shopuri de creație, agenții de digital – s-au prezentat la întâlnirea de la hotel Pullman.

„Imi este rusine cu momentul asta in care se afla industria. Mă simt insultat, umilit, luat în bătaie de joc”, a spus la vremea respectivă Robert Tiderle, creativul care conduce agenția Papaya Advertising. Adrian Preda – “Predu”, Director de Creație la Friends\TBWA, se declara uluit: „Este incredibil. În 20 de ani de publicitate nu am trăit așa ceva. Nicio agenție civilizată, normală, nu o să se bage la acest pitch.” El a povestit că Jean Baptiste Dernoncourt, directorul Carrefour România a spus că “e plictisit” și că vrea “să nu mai fie plictisit”. “Spunea asta cu agenția lor actuală – Publicis – în sală”.

La o zi după „marele pitch”, UAPR a reacționat prin președintele său, Radu Florescu, care a declarat că este un moment oportun pentru introducerea ghidului de pitch în industrie.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Este un simplu exercitiu de imagine al agentiilor - pentru ca acest Ghid este, de fapt, o mare gogomanie. Este ca si cand ma duc la piata sa cumpar cartofi iar taranii fac un ghid despre cum sa ma milogesc pentru a cumpara marfa lor la pretul lor, in conditiile lor... ha!
    O alta gogomanie este ideea ca cineva va lua in seama acest ghid - OK, exista, - iar daca eu, ca si client, il ignor dar platesc corect pentru serviciile pe care vreau sa le contractez ce pot ei sa imi faca? Vor refuza sa mai incheie contracte cu mine? M-as mira! Se unesc si fac un embargo general? Sa fim seriosi...
    Ia sa vina o alta mare corporatie gen Unilever sau Procter&Gamble cu bugete serioase pt publicitari - sa faca ei un alt pitch chemand toate agentiile (si facand ceva pe ghidul lor) - punem pariu ca "marii creatori" (cu copy-paste a campaniilor de afara) vor umple din nou sala? Vor alerga cu limba scoasa sa prinda un contract cu asa clienti
  • un eveniment nefericit a devenit o uriasa oportunitate de a-si acorda importanta pentru agentiile de publicitate din Romania. imi vine sa vomit.

Trimite un comentariu