Skip to main content

GALERIE FOTO. (P) New Age Media oferă posibilități de comunicare creativă și eficientă în cea mai mare rețea de multiplexuri din România

 
GALERIE FOTO. (P) New Age Media oferă posibilități de comunicare creativă și eficientă în cea mai mare rețea de multiplexuri din România
T IMAX

GALERIE FOTO. (PNew Age Media România oferă spațiu media în rețeaua Cinema City, cel mai mare lanț de cinematografe multiplex din țara noastră, acoperind 13 dintre cele mai mari orașe românești, cu 18 cinematografe a căror audiență totalizează sute de mii de spectatori lunar.

Publicitate

Rețeaua al cărei spațiu media este gestionat de New Age Media, cuprinde un total de 164 de săli de cinema, printre care și singura sală T IMAX® din România – proiectul de co-branding realizat împreună cu Telekom România – și prima sală 4DX din țara noastră.

Cinematograful oferă avantaje majore comparativ cu alte medii: audiența captivă și un core target format în proporție de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14-44 de ani, cu venituri medii și peste medie. Cinema-ul este unul dintre cele mai accesibile și atrăgătoare moduri de evadare din cotidian, care permite o percepție pozitivă a reclamelor.

New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme pentru familii, femei, bărbați, etc., precum și proiecte creative și inovative, printre care brandingul sălilor de cinema sau proiecte de sponsorship al filmelor.

Pentru comunicare eficientă în cinema, vă rugăm să ne contactați: contact@newagemedia.ro.

  • Campanie Citibank
  • Campanie Kinder Bueno_Oglinda Magica
  • Campanie Kinder Pingui_stand si mascota
  • Campanie Kinder Pingui_stand
  • Campanie Nivea floor stickers
  • Campanie Osteozone_mascota
  • Campanie Piraeus Bank_card supradimensionat
  • Campanie Piraeus Bank
  • Proiect branding sala Medicover
  • Proiect branding sala Medicover 2
  • Proiect branding sala Medicover LCD
  • Proiect branding sala Puma
  • T IMAX

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • E adevarat ca in momentul in care ma duc la cinema ma simt captiv in fata reclamelor care ruleaza pe ecran si asta deoarece nu am o telecomanda in mana pentru a schimba "canalul". Dar credeti-ma ca nimic nu e mai frustrant pentru un cinefil decat sa i se bage pe gat un calup de publicitate, in conditiile in care pretul unui bilet depasteste de multe ori costul lunar al unui abonament de cablu tv. Trebuie gasita o forma mai discreta de publicitate.

Trimite un comentariu