Skip to main content

PARTENERIAT. Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbatut la ICEEfest

 
ICEE programmatic picture
ICEE programmatic picture

ICEE programmatic picture
Sursa foto: Retargeter.com

Publicitate

Unul dintre cele mai importante subiecte care vor fi dezbătute la ICEEfest 2015 este Programmatic advertising-ul, adică totalitatea tehnologiilor si proceselor care automatizează procesul de cumpărare, plasare şi optimizare a spaţiilor publicitare în online.

Analistii estimeaza ca fenomenul va impacta major industria de publicitate online (dar si radio si tv) si ca va afecta actuala organizare a agentiilor de media si nu numai, automatizand o buna parte din munca facuta, acum, manual.

Programmatic advertising-ul este una dintre tendintele din media globală cu cea mai mare creştere, iar prezentările de la ICEEfest 2015 – carora le este dedicata o intreaga scena si o zi de prezentari si dezbateri - se vor concentra pe acest subiect dar si pe cel legat de asa-numitele “piete private” ale publisherilor (private marketplaces) despre care puteţi citi o analiza ampla, aici. 

Romania e printre pietele care inoveaza in Europa Centrala si de Est, pe acest subiect, prin Project Agora, un subiect care a ajuns si in atentia presei internationale de specialitate. Agora este prima piata privata locala pentru programmatic advertising formata din mai multi publisheri sau retele locale (printre care Mediafax, Ringier, InternetCorp, ThinkDigital, Digital Antena Group, GSP, HotNews etc).

In plus, Mediacafe (reprezentant Yahoo! In Romania) a anuntat recent ca se transforma in ChargeAds si ca se va dedica modelului programmatic iar agentia locala The Group s-a alaturat tendintei grupurilor media globale care au unitati specializate in programmatic, lansand compania specializata Prometheus.

Sunt doar cateva din motivele pentru care, in prima zi a festivalului (joi, 11 iunie 2015), scena KNOW-HOW va fi ”acaparată” in exclusivitate de specialiştii în Programmatic Advertising.

De la ora 9:30, are loc workshopul ”The Programmatic Revolution: Are you ready? (I)” (Revoluţia programatică: Eşti pregătit?), în cadrul căreia vor vorbi: David Morrow, Marketing Director ADARA; Mark Walker, IPG Mediabrands; Piotr Marzec, DoubleClick (Google), Jan Heumuller; Managing Director Europe la DataXu dar si Dan Balotescu si Cecilia Tanasoiu - reprezentantii Prometheus / The Group.

În aceeaşi zi, de la ora 12.00, are loc a doua parte a workshopului în cadrul căruia vor vorbi: Urszula Niewiadomska, Sizmek, Yannic Pluymackers, Kayak, Michele D'Agostino, InMobi, Emi Gal, Brainient, Tomasz Musial, Smart AdServer, Elias Gagas, Managing Director Tailwind EMEA si alti experti.

In plus, în cea de-a doua zi a ICEEfest 2015, Caspar Schlickum, CEO pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al XAXIS (una dintre cele mai mari platforme de programmatic media din lume) va susţine prezentarea ”Programmatic grows up”, pe INNOVATION Stage.

Bilete pentru intreg festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com.

Bilete la cerere pentru anumite sectiuni (de exemplu, doar programmatic trading) pot fi obtinute prin comanda e-mail, la adresa [email protected].

Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru serile de distractie din The Viral Nights of ICEEfest se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital si e prezentat de Orange, in asociere cu XAXIS - a Group M Company. Driven by Toyota Hybrid.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus