Skip to main content

PepsiCo a devenit sponsor principal la Champions League

 
PepsiCo a devenit sponsor principal la Champions League
PepsiCo, sponsorul oficial al UEFA

Compania PepsiCo a încheiat un parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri precum Pepsi, Pepsi Max, Gatorade şi Lay’s au devenit sponsori ai

Parteneriatul dintre PepsiCo şi UEFA Champions League intră în vigoare la 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Pepsi, Pepsi Max, Gatorade şi Lay’s, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton și 7UP, anunță compania.

Publicitate

Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa: „Odată cu încheierea acestui parteneriat, relaţia îndelungată a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competiţii de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmăresc meciurile în fiecare sezon. Prin urmare, acest parteneriat poate oferi oportunități extraordinare pentru ambele părți.″

Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audiență live anticipată la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu