Skip to main content

Pro TV și Digi24 singurele posturi TV românești în topul celor mai îndrăgite branduri media la români

 
Pro TV și Digi24 singurele posturi TV românești în topul celor mai îndrăgite branduri media la români
Top 10 Media - Superbrands 2015

Pro TV, National Geographic și Discovery sunt fruntașe în topul Superbrands media în țara noastră, arată studiul Superbrands, desfășurat la nivel național cu sprijinul Ipsos.

Publicitate

Topul este completat de Radio ZU, HBO, Europa FM, Romantic FM, Digi24 și Radio România Actualități.

În clasamentul general, topul are în componență mărci precum Ariel, Pampers, Gilette, Dr. Oetker, Persil, Milka, H&M și Coca Cola.

În 2015, cele mai bine reprezentate categorii economice în lista Superbrands în România sunt: produse de îngrijire personală, produse lactate, dulciuri, produse farmaceutice, electronice și electrocasnice, tehnologii, îmbrăcăminte, băuturi. Printre categoriile economice cel mai slab reprezentate în lista de branduri cu statut Superbrand sunt industria de petrol și gaze, industria ospitalieră și travel, respectiv mobilier.

Printre brandurile românești apreciate de români ca fiind Superbrands sunt: Banca Transilvania, BRD, Dedeman, eMAG, Borsec, Catena, Dona, Napolact, PRO TV, Timișoreana, Poiana, Flanco, Radio Zu.

Brandurile românești reprezintă aproximativ 28% dintre brandurile validate Superbrand 2015 în România, o nouă performanță pentru creativitatea românească.

Despre studiu: Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 24 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a făcut selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1,546 de branduri din 54 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost calitate, încredere și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 593 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • diicot-ul nu isi face treaba bine...
    si 3 dintre brand-urile romanesti din lista nu ar trebui sa existe deloc, dar sa fie incluse in top
    mai bine luati si cititi o carte ,e mai utila ca stirile de la ora 5.
    #dontgiveashitformedia
  • am vazut la digi saptamana asta o demonstratie cum rar poti admira in romania. in timp ce rus facra curve nevestele unor romani, lacheul prelipceanu statea in fata lui si nu zicea nimic. cam la fel cum face cu hurezeanu. pai nu avea cum, ca unu dintre sefii de la digi ~(in afara de hurezeanu) e chiar prietenul dancu, decu ni putea paiatza prelipoceanu sa sufle nimic. Jalnic!
  • pai si cu B1TV cum ramane???? B1TV e la fel de mare ca si PROTV, iar digi24 e mic cat un Strumf in comparatie cu Colosul B1TV!!!!! cum naiba este digi24 un brand si B1TV nu??????
  • Romantic FM ? Pe bune ? Un radio care se aude DOAR in Bucuresti ? Daca nu aparea acest radio in top as fi dat o nota de credibilitate ,dar asa suna a cumetrie : cine promoveaza Superbrands se regaseste in top sus de tot . Jenant !
  • Cumva Superbrands este o subsidiara a TV Mania, care cu maxim, maxim am spus, 4.000 de cititori acorda premii? :)))
  • Pacat ca nu e transmis si in afara retelei RDS. Fiind un post national de stiri, mi-ar place sa-l am si eu in grila Telekom DTH.
  • Pai daca se uita toti astia fara creier, normal ca are ratinguri de bubuie. Digi24 e digerat de cine trebuie si asta e tot ce conteaza, asa ca prostimea se poate uita in continuare la A3.

Trimite un comentariu