Skip to main content

Studiu de audiență pentru presa scrisă, la reducere pentru agenții de media, PR și creație. În ce condiții

 
Studiu de audiență pentru presa scrisă, la reducere pentru agenții de media, PR și creație. În ce condiții
BRAT

Biroul Roman de Audit Transmedia anunță o reducere pentru agentiile de media, PR și creație la datele din studiul SNA FOCUS. Agențiile pot beneficia de ofertă în anumite condiții, legate de nivelul cifrei de afaceri.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Cine primește reducerea?

Pentru agentiile care in anul 2014 au inregistrat o cifra de afaceri de sub 20 milioane lei, BRAT propune achizitionarea anului de studiu SNA FOCUS 2015 – 2016 la un cost cu 40% mai mic fata de cel uzual, plătibil în trei tranșe.

„Obiectivul BRAT este de a democratiza accesul la rezultatele studiului SNA FOCUS, etalonul industriei de media si publicitate in ceea ce priveste audienta si tranzactionarea spatiului publicitar pentru presa scrisa. SNA FOCUS este un studiu de strategie media, unica cercetare din Romania care masoara dintr-o sursa unica atat consumul media cat si interesele si opiniile, stilul de viata al respondentilor si care permite analize complexe de segmentare si clasificare a publicului pe criterii multiple”, anunță reprezentanții BRAT.

Rezultatele studiului puse la dispoziția utilizatorilor în cadrul acestei oferte se referă la perioada de măsurare 2 iunie 2015 – 31 mai 2016, universul măsurat fiind populația urbană cu vârste între 14 și 74 ani, iar volumul eșantionului anual de 14.000 interviuri. Oferta implica accesul la baza de date ce conține totalitatea rezultatelor studiului, prin intermediul softului specializat Sesame, prin intermediul unui număr maxim de 10 licente, training și client service.

Oferta de pret lansata de BRAT este valabila până la data de 15 iunie.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu