Skip to main content

A doua ediție Super Trip, peste cifrele de debut: Pro TV a urcat pe locul doi pe național și la orașe. Pe comercial, a trecut de pe primul loc, pe poziția a doua

 
A doua ediție Super Trip, peste cifrele de debut: Pro TV a urcat pe locul doi pe național și la orașe. Pe comercial, a trecut de pe primul loc, pe poziția a doua
Super Trip 2

AUDIENȚE. A doua ediție Super Trip, de pe Pro TV a avut cifre de audiență peste performanțele primei emisiuni, pe toate cele trei targeturi.

Publicitate

Aseară, Pro TV a fost cu emisiunea pe locul doi la nivel național și la orașe (față de locul trei la prima difuzare, miercuri). Pe targetul comercial însă, Pro TV a trecut pe locul doi (față de primul loc la ediția de debut), la foarte mică distanță în urma Antenei 1.

De notat că emisiunea Super Trip de ieri a avut un alt interval de difuzare: între orele 21.30 și 22.30. Prima ediție, de miercuri, a fost cu o oră mai lungă (a început la 20.30). Emisiunea de aseară s-a intersectat cu serialul Dila (pe Kanal D) și cu filmul SF Numărul patru (pe Antena 1).

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV joi, pe intervalul celei de-a doua ediții SuperTrip (21.30-22.30):

NAȚIONAL. A doua ediție Super Trip cu Andi Vasluianu a fost urmărită de 760.000 de telespectatori pe minut, cu 130.000 mai mulți decât la ediția de la debut. Pro TV a fost cu aceste cifre pe locul al doilea (față de locul trei cu o zi înainte, când se bătea cu Dila, cu În puii mei și cu Te pui cu blondele).

Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV, cel mai urmărit post a fost Kanal D, cu o medie de 1,2 milioane de români pe post, la serialul Dila.

URBAN. Și la orașe, Pro TV a avut cu a doua ediție Super Trip cifre mai mari decât la debut: 405.000 de telespectatori, un plus de 40.000 de telespectatori. Pro TV a urcat pe locul doi și pe targetul urban, după Kanal D (post cu o medie de 680.000 de telespectatori).

La ediția de miercuri, Pro TV a fost pe locul trei, după Kanal D și Antena 1.

COMERCIAL. Schimbare de clasament și pe segmentul comercial. Aici, Pro TV a trecut pe locul al doilea (față de prima poziție la debutul Super Trip), la mică diferență în urma Antenei 1.

Ieri, la a doua ediție, Super Trip a numărat 259.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut, un plus de 20.000 în comparație cu ziua de miercuri.

Antena 1 a avut însă o creștere mai mare comparativ cu ziua de miercuri și a fost peste Pro TV. Diferența a fost de doar câteva mii de telespectatori. Antena 1: 264.000 de telespectatori pe targetul comercial, Pro TV - 259.000.

Audiența posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.201.000 6.5 16.2
2 Pro TV 761.000 4.1 10.3
3 Antena 1 568.000 3.1 7.7
4 Antena 3 539.000 2.9 7.3
5 Romania TV 322.000 1.8 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 679.000 6.7 16.3
2 Pro TV 405.000 4 9.8
3 Antena 1 371.000 3.7 8.9
4 Antena 3 354.000 3.5 8.5
5 Acasa TV 175.000 1.7 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 264.000 5.2 16.2
2 Pro TV 259.000 5.1 15.9
3 Kanal D 191.000 3.8 11.7
4 Acasa TV 77.000 1.5 4.7
5 Antena 3 65.000 1.3 4

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dupa cum spuneam si ieri, Super Trip trebuie scos urgent din Prime Time! Audientele sunt aproape la jumatate fata de media ProTV in Prime Time. Daca Super Trip ramane in Prime Time, luni si marti, de la 21.30, nu cred ca va obtine peste 4 rating pe comercial, la concurenta cu poftiti pe lanoi.
  • Nu conteaza ca auurcat pe locul 2 national.
    Au pierdut pozitia de lider pe comercial...asta este vestea cea mai proastă.

Trimite un comentariu