Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la meciul Steaua - Trencin, care a adus calificarea echipei românești. Pro TV, primul loc la distanță cu meciul

 

Adrian Popa, de la FC Steaua Bucuresti, lupta pentru balon cu Stanislav Lobotka, de la FK AS Trencin, in meciul din turul doi preliminar al Ligii Campionilor, in Bucuresti, miercuri, 22 iulie 2015. OCTAV GANEA / MEDIAFAX FOTO
Sursa foto: Octav Ganea, Mediafaf Foto

Publicitate

 

AUDIENȚE. Calificarea cu emoții a Stelei (4-3 după ce au fost conduși cu 2-0) a ținut Pro TV pe prima poziție pe intervalul de difuzare a partidei.

Ca și la turul de săptămâna trecută (când peste două milioane de români s-au uitat la meciul campioanei cu echipa Trencin), Pro TV a avut cifre de două ori mai mari decât locurile următoare, pe toate cele trei targeturi - național, urban și comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul partidei de fotbal Steaua - Trencin (21.30-23.25):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, meciul Steaua - Trencin a fost urmărit de peste 1,7 milioane de români în fiecare minut. Pro TV a fost cu partida de fotbal pe primul loc în audiențe, urmat de Kanal D, cu o medie de aproape un milion de români .

URBAN. La orașe, meciul de pe Pro TV a avut o audiență de peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut. A fost pe primul loc pe interval, la distanță în fața următorului clasat, Kanal D (jumătate de milion media).

COMERCIAL. Steaua a ținut pe Pro TV peste jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani. Pe targetul comercial, următorul clasat, după Pro TV, a fost Antena 1, cu până în 200.000 de telespectatori pe acest target.

Audiența posturilor TV miercuri, 22 iulie, pe intervalul meciului Steaua - Trencin, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.744.000 9.5 23.7
2 Kanal D 994.000 5.4 13.5
3 Antena 1 769.000 4.2 10.5
4 Antena 3 457.000 2.5 6.2
5 România TV 207.000 1.1 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV miercuri, 22 iulie, pe intervalul meciului Steaua - Trencin, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.126.000 11.2 27
2 Kanal D 516.000 5.1 12.4
3 Antena 1 425.000 4.2 10.2
4 Antena 3 311.000 3.1 7.5
5 Acasa 110.000 1.1 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV miercuri, 22 iulie, pe intervalul meciului Steaua - Trencin, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 542.000 10.7 32
2 Antena 1 195.000 3.8 11.5
3 Kanal D 169.000 3.3 10
4 Antena 3 72.000 1.4 4.3
5 Prima 49.000 1 2.9

Audiențele partidei de săptămâna trecută, din tur, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Noroc cu meciurile de fotbal și cu Las Fierbinți ori cu câte un film artistic de mai prinde Pro Tv prima poziție. Oricum, audiența este sub așteptările de două milioane de telespectatori.

Trimite un comentariu