Skip to main content

AUDIENȚE. Finala Insula iubirii: a fost pe primul loc pe comercial, dar locul doi la orașe și pe național

 
AUDIENȚE. Finala Insula iubirii: a fost pe primul loc pe comercial, dar locul doi la orașe și pe național
Insula iubirii finala

AUDIENȚE. Ultima emisiune Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut cea mai mare audiență dintre toate edițiile acestui sezon. Totuși, Antena 1 a fost pe primul loc cu finala doar pe segmentul comercial. La nivel național și la orașe, postul TV a fost pe poziția a doua, după Pro TV.

Emisiune de pe Antena 1 a început la 20.30 și s-a terminat după miezul nopții. Pe intervalul de difuzare, Pro TV a avut, până la 23.00, filmul Red 2 - Greu de pensionat 2, apoi un film cu Steven Segall.

Pe intervalul comun Red 2 - Insula iubirii, Pro TV a afost pe prima poziție pe toate cele trei targeturi. Pe intervalul Insula iubirii, emisiunea de pe Antena 1 a fost, ca medie pe primul loc pe comercial, dar pe locul doi pe celelalte segmente: național și urban.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul finalei Insula iubirii:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, emisiunea Insula iubirii a avut o medie de 936.000 de telespectatori în medie pe minut. Pe intervalul emisiunii, Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, post care număra peste un milion de români pe post.

URBAN. Diferența dintre Pro TV și Antena 1 a fost mai mică la orașe: 565.000 de telespectatori pentru finala Insula iubirii și 609.000 pentru Pro TV.

COMERCIAL. Finala de pe Antena 1 a depășit Pro TV pe targetul comercial. O medie de 403.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Insula iubirii și 341.000 pentru Pro TV.

Audiența posturilor TV duminică, 12 iulie, pe intervalul finalei Insula iubirii, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.015.000 5.5 14.6
2 Antena 1 936.000 5.1 13.5
3 Antena 3 495.000 2.7 7.1
4 Kanal D 364.000 2.0 5.2
5 Romania TV 348.000 1.9 5
6 Prima TV 307.000 1.7 4.4
7 TVR 1 259.000 1.4 3.7
8 National TV 206.000 1.1 3
9 Acasa 197.000 1.1 2.8
10 B1TV 163.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV duminică, 12 iulie, pe intervalul finalei Insula iubirii, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 609.000 6 15.2
2 Antena 1 565.000 5.6 14.1
3 Antena 3 313.000 3.1 7.8
4 Romania TV 208.000 2.1 5.2
5 Kanal D 162.000 1.6 4
6 Acasa 145.000 1.4 3.6
7 Prima TV 141.000 1.4 3.5
8 National TV 134.000 1.3 3.3
9 TVR 1 123.000 1.2 3.1
10 B1TV 97.000 1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV duminică, 12 iulie, pe intervalul finalei Insula iubirii, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 403.000 7.9 23
2 Pro TV 341.000 6.7 19.5
3 National TV 65.000 1.3 3.7
4 Antena 3 59.000 1.2 3.4
5 Acasa 59.000 1.2 3.4
6 Kanal D 49.000 1.0 2.8
7 Prima TV 49.000 1.0 2.8
8 Romania TV 46.000 0.9 2.6
9 TVR 1 38.000 0.8 2.2
10 Digi 24 38.000 0.8 2.2

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Antena1 a redeschis casting-ul pentru "INSULA IUBIRII". Emisiunea o sa se difuzeze tot in aceasta vara(august - durata filmari: 15 zile) pana la sfarsitul lunii septembrie - http://casting.a1.ro/insula-iubirii

Trimite un comentariu