Skip to main content

AUDIENŢE. Leana în reluare, peste Steaua în direct. Filmul de pe Pro TV şi Vacanţa Mare de pe Kanal D au depăşit partida Steaua - Petrolul, de pe Antena 1

 
Vacanta mare
Vacanta mare

AUDIENŢE. Primul meci din Liga I difuzat de Antena 1 a plasat postul pe locul trei în clasamentul posturilor monitorizate. Pe toate cele trei targeturi, meciul Steaua - Petrolul, difuzat în direct de canalul Intact, a fost depăşit de Pro TV (cu filmul Invadarea lumii: Bătălia Los Angeles) şi de Kanal D (cu Asta-i România şi cu Noră pentru Leana, o selecţie de reluări cu Vacanţa mare).

Publicitate

De remarcat pe intervalul partidei categoria Alţii, care adună toate posturile monitorizate, inclusiv Digi Sport, canal care, de asemenea, a difuzat meciul de fotbal. Nu se poate spune câţi telespectatori au ales Digi Sport şi câţi s-au uitat pe alte canale nemonitorizate, dar audienţa categoriei a fost dublă, comparativ cu săptămâna trecută.

Steaua - Petrolul este primul meci din campionat difuzat de postul Intact după ce Antena 1 a cumpărat, pentru acest sezon, prima opţiune din fiecare etapă a Ligii I.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul partidei Steaua - Petrolul (21.00-23.00).

NAŢIONAL. Meciul Steaua - Petrolul a fost urmărit pe Antena 1 de 630.000 de români în fiecare minut. Pe intervalul partidei, la Pro TV se uitau 743.000 de români, iar la Kanal D erau 733.000. Pe Pro TV era filmul Invadarea lumii: Bătălia Los Angeles. Pe Kanal D, până la 21.30 a fost emisiunea Asta-i România, apoi Noră pentru Leana, reluări cu Vacanţa Mare.

Categoria Alţii a adunat pe intervalul partidei peste 1,3 milioane de români. Nu se poate preciza câţi români au ales Digi Sport, dar o parte importantă viziona meciul pe canalul RCS.

URBAN. Antena 1 a fost depăşită şi la oraşe de Pro TV şi de Vacanţa mare. Steaua - Petrolul a ţinut pe Antena 1 o medie de puţin peste 300.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban. În acelaşi timp, la Pro TV se uitau 451.000 de telespectactori, iar la Kanal D - 337.000.

Audienţă dublă pentru categoria Alţii, comparativ cu săptămâna trecută: un total de peste 800.000 de telespectatori adunaţi de la toate canalele nemonitorizate.

COMERCIAL. Acelaşi clasament şi pe segmentul 18-49 de ani, cu filmul de pe Pro TV şi cu Leana peste Steaua de pe Antena 1. Media meciului pe targetul comercial: 120.000 de telespectatori. Media Pro TV pe interval: 270.000. Kanal D a avut pe segmentul comercial aproape 150.000 de telespecatori între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, la nivel NAŢIONAL:

 NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Altii 1.348.000 7.3 19.4
Pro TV 743.000 4 10.7
Kanal D 733.000 4 10.5
Antena 1 629.000 3.4 9
TVR 1 446.000 2.4 6.4
Antena 3 401.000 22 5.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Altii 813.000 8.1 21.3
Pro TV 451.000 4.5 11.8
Kanal D 337.000 3.3 8.8
Antena 1 306.000 3.0 8
Antena 3 240.000 2.4 6.3
Romania TV 211.000 2.1 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 iulie, pe intervalul partidei Steaua - Petrolul, pe segmentul COMERCIAL:

 COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
Altii 336.000 6.6 22.4
Pro TV 270.000 5.3 18
Kanal D 147.000 2.9 9.8
Antena 1 120.000 2.3 8
Acasa 79.000 1.6 5.3
Prima TV 78.000 1.5 5.2

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iulian Iulian
    Antena 1 se va duce in jos daca nu vor trece la ceva serios si la calitatea HD.
    De exemplu: Scoaterea "StarNews", "In puii mei(redif)", "Totul e permis(redif)" incepe din 19 iulie, "Observator Special"(Sa bage SPORTUL la Observator), sa investeasca in filme noi pentru a atrage tineretul.
  • Iulian Iulian
    De fapt, lumea la sport se uita cel mai mult cand sunt meciuri la PROTV! Aia "Altii" sunt adunate toate televiziunile nemasurate, adica toate Digi-urile, Dolce-urile si altele si PROTV ii ajunge.
    In concluzie: PROTV - lider cu un film din 2011.
  • Cata Cata
    Pacat ca nu-si masoara audineta Digi Sport , s-ar lauda cu locul 1 in audiente in fiecare saptamana , au multe competitii care prind la public , si asta i-ar ajuta si sa-si faca reclama , totusi ar fi locul 1 in topul audientelor
  • Florin Florin
    Antena nu mai are public pentru sport. Trebuie readus la statie si nu va fi usor chiar si cu prima optiune, fiindca Digi, Dolce Sport au avut destul timp sa isi creasca un anumit public al lor, care nu va fi dispus sa migreze pana ce Antena nu va oferi minimul gasi la Digi Dolce. Partea interesanta este insa Kanal D. Depaseste si pe comercial Antena 1 atunci cand nu da telenovele turcesti, dar audientele pe national si urban sunt sub cele din timpul saptamanii. Este o balanta interesanta si un semn destul de clar ca publicul comercial nu e foarte atras de productiile turcesti, cel putin nu inca. Acum vom vedea ce va alege sa faca Kanal D.
  • Adi Adi
    Adica asa teapa si-a luat Antena cu fotbalul? Si se mira cineva? Niste incapabili! Cand toata lumea stie ca fotbal, sport sunt la Dolce si la Digi cum sa te trezesti tu Antena sa arunci banii( daca a platit) pe fereastra? Dolce si Digi transmit HD si vii tu sa prezinti imaginea aia prafuita de 20 ani. Ca sa nu mai zic de comentatori. Am inteles ca sunt unii de pe la Radio si altii de la Gsp. Cum sa te prezinti in halul asta?
  • Iulian Iulian
    CUM SA NU TE UITI LA DIGI CAND CALITATEA LOR ESTE HD? Nu este nimeni prost sa se uite la un format 16:9 al Antenei in loc de HD al DigiSport-ului.
    Oare cat au platit pentru prima etapa? Chiar nu se trezesc sefii Antenei 1? Nu vor trece la HD nici in 2040. Pana si Taraf Tv, Etno au HD, iar Antena inca are 4:3, pacat. Sunt pe locul 2 si nu se implica in calitatea imaginii. O sa pice ei pe 3/4 si atunci poate o sa faca formatul HD

Trimite un comentariu

sus