Skip to main content

CAMPANIE. Coca-Cola, fără etichetă în Orientul Mijlociu. Cum vrea compania să înlăture prejudecățile

 
CAMPANIE. Coca-Cola, fără etichetă în Orientul Mijlociu. Cum vrea compania să înlăture prejudecățile
coca-cola

Coca-Cola „fără etichetă”. Compania a renunțat la logo-ul de pe dozele vândute în Orientul Mijlociu pentru a-i încuraja pe oameni să renunțe la prejudecățile legate de religie.

Campania Coca-Cola o să fie derulată pe toată perioada Ramadanului, care durează o lună, anunță Business Insider.

Publicitate

Logo-ul Coca-Cola a fost astfel înlocuit cu mesajul „Etichetele sunt pentru doze, nu pentru oameni”. Campania este însoțită și de un clip publicitar care prezintă șase bărbați, care au fost invitați la o cină pe întuneric: un bărbat cu un tatuaj pe față, doi bărbați îmbrăcați care purtau haine arăbești, unul aflat într-un scaun cu rotile și altul la costum. Bărbații discută despre o multitudine de subiecte, printre care și ocupațiile lor. Când luminile se aprind, cei șase se văd pentru prima dată.

„Într- o perioadă în care chestiunile legate de egalitate și prejudecățile sunt subiecte fierbinți în toată lumea, cum poate un brand precum Coca-Cola să intre în discuție? În Orientul Mijlociu, în timpul Ramdanului, unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume a renunțat la logo, în ideea de a promova o lume fără etichete și prejudecăți”, au explicat reprezentanții companiei.

https://youtu.be/84OT0NLlqfM

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu