Skip to main content

Ce spun românii, prima ediție - locul trei pentru emisiunea lui Cabral de pe Pro TV la nivel național și la orașe și doi pe comercial

 
Ce spun românii, prima ediție - locul trei pentru emisiunea lui Cabral de pe Pro TV la nivel național și la orașe și doi pe comercial
Cabral

AUDIENȚE. Ce spun românii? Se uită la noua emisiune cu Cabral de pe Pro TV?

Publicitate

Programul care a intrat în locul lui Măruță - un format concurs între familii - a debutat pe locul al treilea la nivel național și la orașe, cu o audiență mult sub Antena 1.

Showul prezentat de Cabral și produs de Andreea Godeanu (fosta producătoare a lui Teo) a fost depășit de canalul Acasă TV, parte a aceluiași grup Pro TV. Cabral a sta mai bine pe targetul comercial, unde a fost pe locul al doilea.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul primei ediții a emisiunii Ce spun românii (18.00-19.00):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Ce spun românii a fost urmărit de 426.000 de români. Audiența Pro TV pe interval a fost la jumătate în comparație cu Antena 1. Pro TV a fost pe poziția a treia, fiind depășit și de Acasă TV, canalul din același grup.

URBAN. Situație asemănătoare și la orașe - locul trei pentru Pro TV, cu o medie de 316.000 de telespectatori pe minut, față de peste jumătate de milion de persoane la Antena 1 și 334.000 la Acasă TV.

COMERCIAL. Un loc mai bun pentru Cabral pe targetul comercial. O medie de 182.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru emisiunea Ce spun românii, de pe Pro TV, în timp ce media Antenei 1 pe interval era de 208.000de telespectatori din targetul comercial.

Audiența posturilor TV luni, 27 iulie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 844.000 4,6 19,6
2 Acasa 511.000 2,8 11,9
3 Pro TV 426.000 2,3 9,9
4 Kanal D 236.000 1,3 5,5
5 Antena 3 220.000 1,2 5,1
6 Prima TV 217.000 1,2 5,0
7 Romania TV 188.000 1,0 4,4
8 Disney 138.000 0,8 3,2
9 Realitatea TV 82.000 0,4 1,9
10 TVR 1 72.000 0,4 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV luni, 27 iulie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii, în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 507.000 5,0 18,0
2 Acasa 334.000 3,3 11,9
3 Pro TV 316.000 3,1 11,2
4 Antena 3 167.000 1,7 5,9
5 Kanal D 140.000 1,4 5,0
6 Prima TV 134.000 1,3 4,8
7 Romania TV 101.000 1,0 3,6
8 Realitatea TV 69.000 0,7 2,5
9 B1TV 65.000 0,6 2,3
10 Disney 59.000 0,6 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV joi, 23 iulie, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 208.000 4,1 19,1
2 Pro TV 182.000 3,6 16,8
3 Acasa 88.000 1,7 8,2
4 Prima TV 81.000 1,6 7,4
5 Kanal D 69.000 1,4 6,4
6 B1TV 25.000 0,5 2,3
7 Realitatea TV 22.000 0,4 2,0
8 History Channel 20.000 0,4 1,8
9 Romania TV 17.000 0,3 1,6
10 Antena Stars 15.000 0,3 1,3

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • sunt sigur ca sunt mai mici decat cele de la Maruta. Au un prezentator si echipa din spate. Nu au trupa, nu au reporteri, comentatori si nu le trebuie pseudo-vedete platite cu bani multi.
  • Nu sunt entuziasmat. Vad lucrurile cu masura. Pentru genul asta de emisiune, pe acest interval, audientele sunt bune.
  • Ce sa zic? O emisiune copiata 100%. Imi placea mai mult Selesi ca prezentator la FamiliaDA, era mai amuzant si se simtea in glumele sale ca nu era pus de catre productie sa le faca, in fine, emisiunea este fresh, ceva de vara, ar merge, dar sa fi venit Pro-ul cu ceva nou, nu cu un continut deja folosit de o alta televiziune de la noi.
  • Audientele sunt foarte bune avand in vedere ca publicul 17:00-19:00 cauta numai viol, scandal, circ si panarama. O emisiune curata si foarte fain realizata. Nici nu se Poate compara cu FamiliaDa de la antena . Decorul grafica totul este clean
  • Fratele meu, nu fi așa entuziasmat...a fost doar prima ediție, când lumea a fost interesată de nnoutate. Să așteptăm audiențele de săptămâna viitoare...și rugați-vă să intre ”Acces direct” în concediu...
  • Dupa esecul lui Cabral de vara trecuta, de la mare, pe acelasi tronson, iata ca adauga unul la vasta sa colectie de rateuri. Nici publicul de gospodine nu-l mai haleste?
  • Nu e rea audienta, mai ales ca a concurat cu alte gunoaie. Totusi costa ceva formatul asta, dar la cati bani se arunca la Maruta, Family feud e mult mai convenabil. Sper sa fie si la toamna aceasta emisiune.
    Ca prezentator e ok si Cabral. Alte variante puteau fi chiar Andi Moisescu, Mihai Calin, Bebe Cotimanis, nume grele ale Proului care au mai prezentat game shpwuri.
  • Emisiunea nu a avut pic de sare si piper. Nu a avut nici macar coloana sonora. Grafica si decorul sunt singurele chestii ok la emisiunea asta. In rest nu a adus nimic amuzant, nimic sa iti starneasca interesul. Intrebarile au fost stupide, iar raspunsurile concurentilor - previzibile, inclusiv cele menite sa starneasca rasul.
  • trebuie specificat ca audientele la ora asta fluctueaza mult, dar este intr-adevar un inceput promitator pentru o emisiune asa light.
  • Sa nu mai aud ca sunteti satui de mizeriile promovate de televiziuni inintervalul 17.00 - 19.00! Cand ProTV a propus ceva decent si curat, ati ales sa urmariti mizeriile de la acces din rect, teo show sau telenovela turceasca de pe AcasaTV.
  • @ geo, Conteaza doar comercialul! uite ce audiente a facut Maruta saptamana Trecuta http://www.paginademedia.ro/2015/07/a-meritat-derapajul-imaginile-cu-victima-violului-din-vaslui-nu-au-ridicat-audienta-pro-tv-maruta-a-fost-sub-acces-direct/

Trimite un comentariu