Skip to main content

La ce mai fac ziarele reclamă? O momeală “de sar peștii în undiță” și un text ca-n poveștile pescărești

 

Pescar 1

Publicitate

După Torsere, soluții care promit o viață intimă mai bună și fel de fel de soluții miraculoase pentru boli incurabile, vândute prin poștă, o reclamă inedită și-a făcut loc în print.

Inedit este atât produsul în sine - o nadă pentru pescari - cât mai ales advertorialul de o pagină (din Libertatea), prin care o căsuță poștală încearcă să-i convingă pe pescarii ghinioniști "că nu se mai întorc acasă cu mâna goală și cu coada între picioare".

Cât de tare este produsul? Ne spune reclama:

"Peștele nu-i poate rezista. Este atras ca de un magnet, imediat se îndreaptă spre miros. Cu cât este mai aproape, cu atât e mai lacom. Chiar dacă mai sunt și alte undițe în apropiere, în cârligul dumneavoastră se va prinde!

Dar stai! Asta nu e tot!

"E cunoscut cazul unui pescar, care nu mai avea momeală: a umezit cârligul cu câteva picături de Getfish, găsind astfel calea de a prinde mulți pești."

Cum a fost descoperită nada? Asta e altă poveste pescărească. Tot din reclamă:

"Un biolog era la picnic, pe malul unui râu. Soția lui s-a dus să ia un pachet de șervețele din mașină. În torpedou a găsit un flacon micuț, plin pe jumătate, pe care l-a adus soțului, întrebându-l ce conține. Biologul l-a deschis, l-a mirosit și i-a spus: “este un extract concentrat din organe de pește și hormoni animali, avem o grămadă la laborator” și a adăugat “să-l redăm naturii”, golind flaconul în apa râului.

„Dar nu mică îi fu mirarea, când văzu o ciudată aglomerare de pești, chiar în locul în care vărsare flaconul. Uitându-se mai atent, văzu un mare număr de pești, care se foiau în toate direcțiile, parcă înnebuniți de acest produs.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu