Skip to main content

LICITAȚIE. Promovarea turistică a României pe panouri în Tel Aviv: Valoarea estimată a contractului este de 500.000 de euro

 
LICITAȚIE. Promovarea turistică a României pe panouri în Tel Aviv: Valoarea estimată a contractului este de 500.000 de euro
Gradina carpatilor

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) caută o agenţie de cumpărare şi planificare media outdoor care să promoveze în această toamnă România în Israel, contract cu o valoare estimată de 500.000 de euro (fără TVA). Campania se va desfăşura în perioada 01 Octombrie - 15 Noiembrie 2015 şi va presupune promovarea turistică a ţării noastre pe panouri şi postere amplasate în minimum 900 de locaţii din zona metropolitană Tel Aviv.

Contractul este finanţat cu fonduri europene, criteriul de atribuire fiind oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Ofertanţii interesaţi trebuie să aibă o cifră de afaceri medie globală pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) de minimum 500.000 de euro.

Publicitate

De asemenea, o altă cerinţă minimă este prezentarea cel puţin a unui contract sau mai multe care să conţină servicii similare prestate în ultimii 3 ani, în valoare cumulată de cel puţin cu 500.000 de euro.

Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 25 august 2015. Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 1 septembrie 2015.

Val de licitaţii pentru promovarea turistică a României: Milioane de euro în promovarea outdoor în Franţa, Germania, Italia, Austria, Turcia şi Marea Britanie

Amintim că Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a demarat în această lună o licitație pentru promovarea turistică a României pe panouri publicitare (outdoor) în Franța, contract cu o valoare estimată de 699.480 euro (fără TVA), finanțat din fonduri UE, potrivit unui anunț publicat în 1 iulie, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), după cum Paginademedia a scris AICI.

Luna trecută, Autoritatea Naţională pentru Turism a lansat cinci licitaţii pentru promovarea pe panouri publicitare a turismului în României, în această toamnă, în Germania, Italia, Austria, Turcia şi Marea Britanie, contracte care împreună au o valoare estimată de peste 3,1 milioane de euro (fără TVA), după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

ANT a încercat fără succes încă din anul 2013 să atribuie astfel de contracte de promovare a României pe pieţe internaţionale (pe larg, AICI).

Unul dintre posibilele motive este prezentă îradina carpan toate aceste contracte, inclusiv în licitaţiile lansate în acest an, a unei „clauze suspensive”, ceea ce însemna că, după câştigarea licitaţiei, contractul putea fi semnat în anumite situaţii. În această clauză, autoritatea precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Trimite un comentariu