Skip to main content

Radioul Public se promovează cu peste 44.000 de euro pe ecrane în Bucureşti şi în alte 12 oraşe până anul viitor. Ce agenție va cumpăra spațiul publicitar

 
Radioul Public se promovează cu peste 44.000 de euro pe ecrane în Bucureşti şi în alte 12 oraşe până anul viitor. Ce agenție va cumpăra spațiul publicitar
91640906.jpg

Societatea Romană de Radiodifuziune (SRR) a atribuit, în data de 3 iulie, regiei de publicitate Best Advertising & Consult SRL un contract în valoare totală cu TVA de 197.089 lei (peste 44.000 de euro) care vizează promovarea posturilor Radoului Public pe ecrane tip LED/LCD în Bucureşti şi alte 12 oraşe.

Best Advertising este și regia care vinde publicitate pentru stațiile radioului public din 2012 (detalii, AICI).

Publicitate

În cadrul acestei licitaţii, SRR a mai primit doua oferte din partea United Media Services şi, respectiv, din partea Selmaco Internaţional, având ca terţ susţinător pe Amprenta Advertising, oferte care au fost declarate necâştigătoare.

Iată care sunt obligaţiile prestatorului, potrivit caietului de sarcini:

- să presteze serviciile la performanţele prezentate în caietul de sarcini;

- să ofere minim 10 ecrane ultra-centrale şi cu vizibilitate maximă în Bucureşti şi 16
locaţii ultra-centrale şi cu vizibilitate maximă în oraşele: Iaşi, Constantă, Craiova,
Timişoara, Cluj, Târgu Mureş, Sibiu, Braşov, Alba Iulia, Deva, Ploieşti, Satu Mare,
maxim 2 ecrane /oraş;

- durata fiecărui spot difuzat să fie de 10 secunde cu repetabilitate astfel: la 3 minute
în intervalul 07:00 – 11:00 şi la 6 minute în intervalul 16:00 – 21:00;

- prestatorul trebuie să respecte un număr minim de 130 difuzări spot /zi/ecran;

- să nu divulge nici unui terţ informaţii confidenţiale sau date cu privire la obiectul
acestui contract, despre activitatea de marketing şi publicitate a achizitorului;

- să folosească, să reproducă sau să transmită informaţia confidenţială numai în
scopul colaborării dintre părti, în vederea ducerii la îndeplinire a serviciilor
convenite;

- să informeze în scris achizitorul în caz de incidente în derularea contractului în
termen de cel mult 24 de ore, luându-se de comun acord măsurile necesare;

- să refacă/să soluţioneze problemele semnalate de achizitor în termen de cel mult
3(trei) zile de la data sesizării;

- să realizeze lunar un raport de monitorizare care să includă fotografierea (filmarea)
locaţiilor în timpul derulării spoturilor;

- să utilizeze numai panouri tip LCD/LED pe tot parcursul contractului;

- să înlocuiască ecranele defecte în timp util de comun acord cu beneficiarul;

- Durata prestaţiei: 01.07.2015 - 30.06.2016.

De notat că radioul public a mai avut o campanie de promovare pe ecrane şi anul trecut, contrat câștigat tot de Best Advertising & Consult SRL, după cum paginademedia.ro a scris aici.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Comentarii

  • Au bani de tocat...si de unde vin oare banii...de la toți cei care suntem obligați să le plătim lunar...

Trimite un comentariu