Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la meciul Steaua - Dinamo pe Antena 1 și pe Dolce. Celelalte posturi care au dat partida - Digi și Look, nu sunt monitorizate

 

Jugurtha Hamroun, de la Steaua, preia un balon in meciul cu Dinamo, din etapa a V-a a Ligii I, pe Arena Nationala din Bucuresti, duminica, 9 august 2015. OCTAV GANEA / MEDIAFAX FOTO
Jugurtha Hamroun, de la Steaua, preia un balon in meciul cu Dinamo. Sursa foto: Octav Ganea, Mediafax Foto

Publicitate

AUDIENȚE. Nu mai puțin de patru posturi de televiziune au difuzat meciul Steaua - Dinamo. Peste 1,3 milioane de români au urmărit partida pe Antena 1 (cei mai mulți) și pe Dolce Sport. Digi Sport și Look TV nu sunt monitorizate, fiind incluse în categoria Alții, care adună toate posturile nemăsurate. Categoria a avut pe intervalul meciului cifre mult peste medie, semn că o parte dintre români s-au dus către aceste posturi.

Cum a arătat clasamentul?

Cu derby-ul Steaua - Dinamo, Antena 1 a fost cel mai urmărit post dintre canalele măsurate, pe toate cele trei targeturi. Partida a urcat și postul Dolce Sport - locul nouă pe intervalul meciului. Cifre foarte bune și pentru categoria Alții, care include și Digi Sport. Nu se poate spune câți români au ales Digi Sport și câți alte posturi nemăsurate, dar mulți s-au dus pe meciul de fotbal difuzat de canalul RCS.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00-22.55):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Steaua - Dinamo a ținut pe Antena 1 peste 1,1 milioane de români. Pe intervalul partidei, Pro TV a avut o medie de 775.000 de români pe post cu filmul Teroare la etaj.

Poziție bună și pentru Dolce. Cu peste 200.000 de români la meci, canalul Telekom a fost pe locul zece.

Categoria Alții, care include și Digi Sport, a adunat peste un milion și jumătate de români de la toate canalele nemonitorizate. Nu se poate preciza, însă, câți s-au uitat la Digi Sport.

URBAN. La orașe, peste 700.000 de telespectatori s-au uitat la meci pe Antena 1. O medie de 66.000 pentru Dolce (locul 13 la orașe). Peste 900.000 de telespectatori adunați în categoria Alții.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Antena 1 a numărat aproape 300.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani cu derby-ul Steaua - Dinamo.

Pe acest target, diferența dintre Antena 1 și Pro TV a fost foarte mică: postul Intact a avut pe acest segment doar 7.000 de telespectatori în plus.

Audiența posturilor TV duminică, 9 august, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00 - 22.55), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 1.561.000 8.5 19.9
2 Antena 1 1.114.000 6 14.2
3 Pro TV 775.000 4.2 9.9
4 Kanal D 526.000 2.8 6.7
5 Prima TV 482.000 2.6 6.2
6 Antena 3 480.000 2.6 6.1
7 Romania TV 353.000 1.9 4.5
8 TVR 1 292.000 1.6 3.7
9 National TV 215.000 1.2 2.7
10 Dolce Sport 212.000 1.1 2.7
11 Acasa 162.000 0.9 2.1
12 Antena Stars 148.000 0.8 1.9
13 Disney 138.000 0.7 1.8
14 TVR 2 136.000 0.7 1.7
15 B1TV 115.000 0.6 1.5
16 ETNO 106.000 0.6 1.4
17 Disney Junior 92.000 0.5 1.2
18 Pro Cinema 84.000 0.5 1.1
19 Euforia 81.000 0.4 1
20 Realitatea TV 64.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV duminică, 9 august, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00 - 22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 935.000 9.3 21.7
2 Antena 1 703.000 7 16.3
3 Pro TV 481.000 4.8 11.2
4 Antena 3 287.000 2.8 6.7
5 Kanal D 216.000 2.1 5
6 Romania TV 200.000 2 4.6
7 Prima TV 194.000 1.9 4.5
8 National TV 129.000 1.3 3
9 Acasa 117.000 1.2 2.7
10 TVR 1 110.000 1.1 2.5
11 Antena Stars 97.000 1 2.2
12 TVR 2 72.000 0.7 1.7
13 Dolce Sport 66.000 0.7 1.5
14 Disney 60.000 0.6 1.4
15 Euforia 59.000 0.6 1.4
16 Pro Cinema 57.000 0.6 1.3
17 B1TV 53.000 0.5 1.2
18 Disney Junior 43.000 0.4 1
19 Realitatea TV 36.000 0.4 0.8
20 ETNO 35.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV duminică, 9 august, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00 - 22.55), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 401.000 7.9 21.9
2 Antena 1 281.000 5.5 15.4
3 Pro TV 274.000 5.4 15
4 Prima TV 114.000 2.2 6.3
5 Kanal D 94.000 1.8 5.1
6 National TV 81.000 1.6 4.4
7 Antena 3 56.000 1.1 3.1
8 Antena Stars 51.000 1 2.8
9 TVR 1 50.000 1 2.7
10 Romania TV 44.000 0.9 2.4
11 Acasa 41.000 0.8 2.3
12 Pro Cinema 39.000 0.8 2.1
13 TVR 2 26.000 0.5 1.4
14 Euforia 22.000 0.4 1.2
15 National Geographic 22.000 0.4 1.2
16 Disney Junior 21.000 0.4 1.1
17 B1TV 17.000 0.3 0.9
18 Boomerang 16.000 0.3 0.9
19 Disney 15.000 0.3 0.8
20 Dolce Sport 13.000 0.3 0.7

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Audienta Antenei la meciurile de Liga 1= abonatii UPC care nu platesc cei 10 lei pentru Look TV si eventual abonati ai unor firme de mici dimensiuni, caci in rest abonatul RCS se uita la DigiSport, iar abonatul Telekom se uita la DolceSport, neavand motiv sa se utie la Antena ( nu are Felix vreo transmisiune HD sau comentatori de extraclasa ).
  • Cat credeti ca va scoate PRO tv marti seara cu un fotbal de calitate nu bambiliciul cel transmite Antena lui felixa.
  • Cu siguranta, pe Pro tv audienta ar fi fost mult mai buna.
    Au depasit milionul si deseara se vor lauda ca au fost lideri aseara...desi le-au suflat in ceafa, cu vreun milion de privitori, un post de sport nemasurat cu acoperire de aproape 60 la suta...

Trimite un comentariu