Skip to main content

AUDIENȚE. Noul sezon Vacanța Mare, peste Pro TV, dar după Antena 1 la nivel național. S-a apropiat de un milion. Situație diferită la orașe, unde Kanal D a fost pe trei. Cifrele ediției

 
AUDIENȚE. Noul sezon Vacanța Mare, peste Pro TV, dar după Antena 1 la nivel național. S-a apropiat de un milion. Situație diferită la orașe, unde Kanal D a fost pe trei. Cifrele ediției
Vacanta Mare sezon nou

AUDIENȚE. Prima ediție din noul sezon Vacanța Mare a poziționat Kanal D pe locurile doi-trei pe intervalul orar de difuzare, 21.30-23.00.

La nivelul întregii țări, Leana s-a întors a fost peste Pro TV (care avea filmul Gustul răzbunării), dar după Antena 1. La orașe și pe segmentul comercial, postul turcesc a fost pe locul trei, după Antena 1 și Pro TV.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul de difuzare a emisiunii Vacanța MareLeana s-a întors (21.30-23.o0).

NAȚIONAL. Pe intervalul Leana s-a întors, la Kanal D s-au uitat 930.000 de români în fiecare minut. Kanal D a fost după Antena 1 (1,5 milioane cu finala Mireasă pentru fiul meu), dar înainte de Pro TV (780.000 de telespectatori medie).

URBAN. Kanal D a avut pe intervalul Vacanța Mare o medie de 390.000 de telespectatori din mediul urban. Postul turcesc a fost pe locul trei, după Antena 1 și Pro TV.

COMERCIAL. Locul trei pentru Kanal D cu Leana s-a întors și pe segmentul comercial, cu o medie de 168.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Pe primele două locuri au fost Antena 1 (314.000 de persoane), urmată de Pro TV, cu 276.000 de telespectatori din segmentul comercial.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Leana s-a întors (21.30 - 23.00), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.538.000 8,3 19,4
2 Kanal D 926.000 5 11,7
3 Pro TV 782.000 4,2 9,9
4 TVR 1 442.000 2,4 5,6
5 Romania TV 353.000 1,9 4,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Leana s-a întors

(21.30 - 23.00), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 744.000 7,4 18,1
2 Pro TV 488.000 4,8 11,9
3 Kanal D 387.000 3,8 9,4
4 Antena 3 194.000 1,9 4,7
5 TVR 1 184.000 1,8 4,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Leana s-a întors

(21.30 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 314.000 6,2 19
2 Pro TV 276.000 5,4 16,7
3 Kanal D 168.000 3,3 10,2
4 Prima TV 84.000 1,6 5,1
5 TVR 1 63.000 1,2 3,8
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • si de ce anume???? crezi ca PROTV va fi batut de antene sau de kanal sau ce???? kanal d si antenele nu vor bate vreodata PROTV, iar PROTV va fi mereu pe locul 1 indiferent ce se intampla. si faptul ca PROTV are un Studio NOU iar kanal d si antenele NU spune ceva...
  • Un inceput promitator! Posibil sa mai creasca audientele la urmatoarele difuzari. Sigur ProTV va avea mari probleme sambata, daca programeaza emisiunea cu surprize pregatita de constantin. ProTV poate spulbera concurenta si sambata seara, doar daca redifuzeaza in aceasta toamna, sezonul 7 Las Fierbinti. Saptamana aceasta, Las Fierbinti a fost lider absolut de audienta! Cele 4 episoade au inregistrat o medie de 9.4 rating si 30.6%market share pe targetul comercial.
  • leana "sa intors" doar pentru ca reluarile aveau succes la Audienta. acum doar nu credeti ca se termina Serialele lor pentru ca leana sa fie si de Luni pana Vineri, nu??? kanal d are vacanta mare ca sa poata se fie Numero Uno in Prime-Time in Weekend, pentru ca nu sunt Seriale de dat atunci (asta pana cand se va gasi un Serial de pus in Weekend). sa vedem ce va face PROTV in Prime-Time ca sa bata kanal d.
  • Au reusit sa aiba 10% share pe comercial,deci a fost binisor in comparatie cu noul serial turcesc .Au fost cateva momente seci,dar per total a fost un debut ok.

Trimite un comentariu