Skip to main content

Licitație de peste 46.000 de euro: Ministerul Dezvoltării vrea să cumpere servicii de comunicare și publicitate într-un proiect de infrastructură

 
Licitație de peste 46.000 de euro: Ministerul Dezvoltării vrea să cumpere servicii de comunicare și publicitate într-un proiect de infrastructură
Autostrada-Mediafax_Foto-Gabriel_Petrescu

Ministerul Dezvoltarii vrea sa cumpere servicii de comunicare si de publicitate in cadrul proiectului „Coordonarea şi selecţia eficientă şi transparentă a proiectelor de infrastructură finanţate din instrumente structurale şi de la bugetul de stat pentru perioada 2014-2020”, valoarea estimata cu TVA a contractului fiind de 202.740 lei (peste 46.000 de euro), potrivit unui anunt publicat in aceasta saptamana in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Contractul de comunicare si publicitate implica organizarea a trei conferinte, realizarea de materiale promoționale și comunicate de presă, publicitate outdoor (panotaj) si asigurarea de servicii de traducere și interpretariat.

ContextMinisterul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice (MDRAP) derulează în perioada aprilie 2014 – noiembrie 2015 proiectul „Coordonarea şi selecţia eficientă şi transparentă a proiectelor de infrastructură finanţate din instrumente structurale şi de la bugetul de stat pentru perioada 2014-2020”.

Publicitate

Proiectul este cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Asistență Tehnică 2007-2013.

Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 15.090.051 lei, din care 12.826.543 lei este valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională.

Obiectivul specific al proiectului este de a asigura asistența și instrumentele adecvate necesare MDRAP în procesul de coordonare și implementare a proiectelor de infrastructură finanțate din programe europene și programe guvernamentale, cu scopul de a implementa eficient și eficace instrumentele structurale și de a contribui la pregătirea pentru următoarea perioadă de programare 2014-2020.

Grupul ţintă al proiectului este format în principal din instituții ale administrației publice centrale și locale (primării şi consilii judeţene) precum și cetățenii beneficiari ai politicilor Guvernului României privind investițiile.

Contractul de achizitie a serviciilor de comunicare si publicitate in cadrul acestui proiect vizeaza:

- organizarea unui număr de 3 conferinte

- realizarea de materiale promoționale și comunicate de presă;

- publicitate outdoor (panotaj);

- asigurarea de servicii de traducere și interpretariat.

Conditii de participare la licitatie

Firmele interesate sa ofere aceste servicii de comunicare si publicitate trebuie sa fi avut in ultimii 3 ani (2012-2014) o medie a cifrei de afaceri de minimum 320.000 de lei.

De asemenea, acestea trenui sa demonstreze ca au avut servicii similare prestate in ultimi 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 31.500 lei pentru servicii de organizare evenimente; cel putin 33.300 lei pentru servicii de publicitate outdoor; cel putin 29.500 lei pentru serviciile de tiparire, la nivelul unuia sau a mai multor contracte.

Termenul de finalizare a acestui contract este de 3  luni incepand de la data atribuirii acestuia. Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 28 august 2015. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3 septembrie 2015. in aceeasi zi va avea loc si sedinta de deschidere a ofertelor.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Trimite un comentariu