Skip to main content

REZULTATE. UPC, peste 1,1 milioane de clienți. Câți abonați are pe TV, internet și telefonie fixă și câți a câștigat în urma achizițiilor

 
REZULTATE. UPC, peste 1,1 milioane de clienți. Câți abonați are pe TV, internet și telefonie fixă și câți a câștigat în urma achizițiilor
upc

UPC Romania avea in total peste 1,19 milioane de clienti la 30 iunie 2015, mai mult cu 34.300 fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor grupului Liberty Global. Operatorul de cablu TV a castigat 15.700 de noi clienti prin achizitii facute in trimestrul doi din acest an, se arata in raport.

Publicitate

In cel de-al doilea trimestru al acestui an, veniturile in dolari ale UPC pe piata din Romania, au depasit 38,7 milioane dolari, in scadere fata de venituri de 43,5 milioane dolari in acelasi trimestru din 2015. In primele sase luni din 2015, veniturile companiei de cablu au fost de 77,6 milioane dolari, in scadere fata de venituri de 87 milioane dolari in aceeasi perioada din 2014. De mentionat ca, veniturile nete ale companiei au crescut in trimestrul doi din acest an, excluzând fluctuatiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în USD. In lei, cresterea anuală a veniturilor UPC a fost de 10,8% în trimestrul doi din acest an faţă de perioada similară a anului trecut.

Cum se împart abonații UPC: 1,18 milioane de abonati TV, 460.800 de internet si 327.900 de telefonie fixa, cifre in crestere fata de primele trei luni din acest an.

In raportul grupului Liberty Global se mentioneaza ca UPC Romania a castigat 15.700 de clienti prin achizitii in trimestrul doi din acest an. Mai exact, UPC si-a adaugat prin achizitii 13.500 de abonati de cablu TV analogic si 6400 de abonati de internet.

De altfel, Ziarul Financiar scria in luna mai 2015, citand surse din piata telecom, ca "UPC, numărul doi pe piaţa locală de cablu TV, a cumpărat în cadrul unei tranzacţii cu o valoare estimată la 1,5-2 mil. euro, Tiţa & Company (TCCOM) din judeţul Prahova, unul dintre cei mai vechi jucători de pe piaţa locală de profil, care a intrat în business la începutul anilor ’90. TCCOM, compania preluată de UPC, avea operaţiuni în Mizil şi Urlaţi şi în localităţile din jur, şi un portofoliu de aproximativ 15.000 de servicii de televiziune şi internet şi era deţinută de Ion Tiţa, 59 de ani.”

Evolutia numarului de clienti UPC si a veniturilor pe toate liniile de business:

  • La 30 iunie 2015, UPC Romania avea in total 1,192 milioane de clienti, in crestere cu 34.300 de clienti fata de aceeasi perioada din 2014 si cu 14.600 de clienti fata de primele trei luni din 2015.
  • Operatorul a ajuns la 1,18 milioane de abonati TV, in crestere cu 12.200 abonati fata de primul trimestru din 2015. UPC a continuat sa piarda clienti la serviciul TV prin satelit (DTH), respectiv un minus de 4.400 de abonati, pierdere care a fost insa compensata de cresterea numarului de clienti pe cablu analogic (+ 4800) si digital (+11.800).
  • La 30 iunie 2015, UPC a ajuns la 460.800 abonati de internet in crestere cu 16.800 abonati fata de primul trimestru din 2015. In aceeasi perioada de referinta, operatorul a ajuns la 327.900 abonati de telefonie fixa, in crestere cu 14.600 abonati.
  • veniturile nete ale companiei au crescut şi ele în trimestrul doi din acest an, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în USD. In lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de 10,8% în trimestrul doi din acest an faţă de perioada similară a anului trecut.
  • aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproape 10%. La finalul lunii iunie 2015, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru peste jumătate de milion de români, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014.
Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Comentarii

Trimite un comentariu