Skip to main content

Godmother, creatoarea celebrului slogan pentru ANAF "România trăiește din taxele tale", devine agenție de BTL digital

 

Godmother_logo_RGBAgenția de publicitate Godmother, creatoarea celebrului slogan pentru ANAF "România trăiește din taxele tale", anunță că se va axa de acum înainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital.

Potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro, echipa condusă de Valentin Văcăruș (Managing Director) își propune să dezvolte concepte și soluții digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizează – târguri, expoziții, lansări, petreceri corporate, conferințe sau activări. Acestea vor avea la bază tehnologie nouă, aplicații și interactivitate online.

Publicitate

Valentin Văcăruș – Managing Director Godmother:

"Pentru Godmother, principalul obiectiv în perioada imediat următoare este poziționarea ca agenție de BTL care răspunde eficient digitalizării. (...) Ne propunem să gândim digital, să livrăm strategii în care interacțiunea cu consumatorii să fie adaptată în primul rând mediului online, iar proiectele noastre de BTL să aibă întotdeauna inclusă o componentă din această sferă.”

Despre Godmother

  • Godmother este o agenție de publicitate specializată în furnizarea de servicii de tip BTL, cu o expertiză de 16 ani în piața de comunicare.
  • Printre clienții agenției se numară Google, Youtube, HTC, Syngenta, H&M, Profi, Oriflame, Promenada etc.

Citește și:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu