Skip to main content

Godmother, creatoarea celebrului slogan pentru ANAF "România trăieşte din taxele tale", devine agenţie de BTL digital

 
Godmother_logo_RGB
Godmother_logo_RGB

Godmother_logo_RGBAgenţia de publicitate Godmother, creatoarea celebrului slogan pentru ANAF "România trăieşte din taxele tale", anunţă că se va axa de acum înainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital.

Publicitate

Potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro, echipa condusă de Valentin Văcăruş (Managing Director) îşi propune să dezvolte concepte şi soluţii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizează – târguri, expoziţii, lansări, petreceri corporate, conferinţe sau activări. Acestea vor avea la bază tehnologie nouă, aplicaţii şi interactivitate online.

Valentin Văcăruş – Managing Director Godmother:

"Pentru Godmother, principalul obiectiv în perioada imediat următoare este poziţionarea ca agenţie de BTL care răspunde eficient digitalizării. (...) Ne propunem să gândim digital, să livrăm strategii în care interacţiunea cu consumatorii să fie adaptată în primul rând mediului online, iar proiectele noastre de BTL să aibă întotdeauna inclusă o componentă din această sferă.”

Despre Godmother

  • Godmother este o agenţie de publicitate specializată în furnizarea de servicii de tip BTL, cu o expertiză de 16 ani în piaţa de comunicare.
  • Printre clienţii agenţiei se numară Google, Youtube, HTC, Syngenta, H&M, Profi, Oriflame, Promenada etc.

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus