Agenţia de publicitate Godmother, creatoarea celebrului slogan pentru ANAF "România trăieşte din taxele tale", anunţă că se va axa de acum înainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital.
Potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro, echipa condusă de Valentin Văcăruş (Managing Director) îşi propune să dezvolte concepte şi soluţii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizează – târguri, expoziţii, lansări, petreceri corporate, conferinţe sau activări. Acestea vor avea la bază tehnologie nouă, aplicaţii şi interactivitate online.
Valentin Văcăruş – Managing Director Godmother:
"Pentru Godmother, principalul obiectiv în perioada imediat următoare este poziţionarea ca agenţie de BTL care răspunde eficient digitalizării. (...) Ne propunem să gândim digital, să livrăm strategii în care interacţiunea cu consumatorii să fie adaptată în primul rând mediului online, iar proiectele noastre de BTL să aibă întotdeauna inclusă o componentă din această sferă.”
Despre Godmother
- Godmother este o agenţie de publicitate specializată în furnizarea de servicii de tip BTL, cu o expertiză de 16 ani în piaţa de comunicare.
- Printre clienţii agenţiei se numară Google, Youtube, HTC, Syngenta, H&M, Profi, Oriflame, Promenada etc.
Citeşte şi:
- VIDEO. „Taxele tale” sau „Taxe Letale”? Umor involuntar în campanie ANAF. Sloganul oficial: „România funcţionează cu taxele tale”
- Agenţia Godmother, “naşa” unei campanii ANAF. Fiscul vrea să ne înveţe că este bine să ne plătim taxele. Campanie de educare de 400.000 de euro
Trimite un comentariu