Skip to main content

O campanie Bonux semnată de Leo Burnett România a fost selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate

 
O campanie Bonux semnată de Leo Burnett România a fost selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate
Desteptaretele - Bonux

Campania detergentului Bonux – “Deșteptărețele”, semnată de Leo Burnett România și lansată în luna mai, a fost selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională.

"În urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google, rezultatele campaniei au fost catalogate drept excepționale, depășind standardele globale pentru „brand awareness” și “ad recall” la categoria Consumer Packaged Goods (CPG). Realizată exclusiv în mediul digital, prin două video story-uri, campania prezintă poveștile reale ale unor femei care au știut să găsească soluții creative în situații-limită, lansând o nouă clasificare a femeilor de acest gen: „deșteptărețele”", potrivit unui comunicat de presă al Leo Burnett.

Publicitate

Julie Eddleman - Global Client Partner, Google:

“Leo Burnett România și Google au demonstrat încă o dată că YouTube este o platformă extrem de eficientă pentru awareness, engagement și profit pentru brandul Bonux.”

Povestea celor două deșteptărețe Elena și Darin a dus la un nivel bun de implicare și interacțiune în Social Media, ajungând la peste 4.300.000 de vizualizări Facebook și peste 1.300.000 de vizualizări prin intermediul platformei YouTube. Rata de vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare față de media categoriei.

În plus, rezultatele măsurate prin intermediul studiului Google Brand Lift Survey au determinat Google să propună “Deșteptărețele” drept exemplu “best in class” la nivel global.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu