Skip to main content

Orange și-a schimbat semnătura de brand. Ce va fi în loc de „today changes with Orange”

 
Orange și-a schimbat semnătura de brand. Ce va fi în loc de „today changes with Orange”
Orange

Orange și-a schimbat semnătura de brand. Până acum, era „Today changes with Orange”. Începând de luni, odată cu noua campanie, semnătura va fi „It’s all about what matters to you”.

Publicitate

Justificarea Orange:

pentru a raspunde „promisiunii pe care o face clientilor de a fi întotdeauna aproape pentru a-i conecta cu ce e esenţial în viaţa lor”, potrivit reprezentantilor companiei de comunicații.

Noua campanie de comunicare va fi vizibilă pe TV începând de luni, 14 septembrie, va conține trei spoturi și se va desfășura până la sfârșitul lunii octombrie. Campania de comunicare care este construita la nivel de grup a fost realizată de agenția Publicis.

Noua poziţionare a brandului, au explicat oficialii Orange, este centrată în jurul a nouă teme: Familie, Acasă, În mişcare, Distracţie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.

Jean-François Fallacher, Chief Executive Officer Orange România:

„Strategia noastră este construită în jurul clienților, cărora le facem o promisiune fermă. Prin noua noastră expresie de brand, prin noul portofoliu de abonamente, prin serviciile inovatoare, prin internetul de mare viteză și acoperirea în care investim continuu, ambiția noastră este de a le oferi clienților soluții performante pentru a fi conectați cu ceea ce e important în viețile lor, de la familie până la viața profesională.”

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu