Skip to main content

Site-ul EurActiv s-a relansat: 12 oameni în echipă, o structură simplificată şi "un stil de scriitură axat pe consumul de pe mobil"

 
Euractiv
Euractiv

După 11 ani de prezenţă pe piaţa media din România, EurActiv.ro se relansează într-un format nou. Structura rubricilor a fost simplificată foarte mult. Noul site va avea o secţiune de Ştiri (pe scurt) şi domeniile Politic, Justiţie, Economie şi Externe.

Publicitate
"Venim cu o abordare nouă în sensul următor: Ştirile rămân ştiri scurte, care descriu actualitatea în desfăşurare. În celelalte secţiuni, echipa îşi asumă să publice exclusiv materiale explicative, care să completeze informaţia brută cu contextul necesar înţelegerii fenomenului", spun reprezentanţii EurActiv.ro.
Care sunt principalele modificări

  • Ca stil de scriitură, încercăm să ne axăm pe consumul de pe mobil. De altfel, statisticile EurActiv arată că, luna trecută, numărul utilizatorilor de pe mobil a depăşit pe cel de pe desktop.
  • O altă noutate introdusă este secţiunea „Espresso - News to go”. În fiecare zi echipa EurActiv va trimite abonaţilor un rezumat al celor mai importante informaţii ale zilei şi o recomandare de lectură din presa internaţională din partea redacţiei.
  •  Newsletterul Espresso va fi trimis o dată pe zi prin intermediul Whatsapp.

Echipa EurActiv

  • Cătălina Mihai - editor politic
  • Bogdan Neagu - editor economic
  • Ioana Morovan - editor teme europene
  • Ioana Moldovan - fotojurnalist, art director
  • Andrei Aştefănesei - editor justiţie
  • Ovidiu Vanghele - coordonator editorial interne
  • Laurenţiu Colintineanu - coordonator editorial externe / multimedia
  • Ramona Diaconu - manager departament proiecte
  • Mihaela Tivdă - manager proiecte
  • Andrei Schwartz - manager dezvoltare
  • Dan Popescu - manager dezvoltare web
  • Manuela Preoteasa - fondator

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus