Skip to main content

United Media a castigat un contract de peste 127.000 de euro cu Radioul Public: Cum va fi promovat RRA in Bucuresti si alte 6 orase

 
United Media a castigat un contract de peste 127.000 de euro cu Radioul Public: Cum va fi promovat RRA in Bucuresti si alte 6 orase
Radio Romania campanie outdoor

Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a atribuit in 26 august catre United Media Services un contract de promovare a Radio Romania Actualitati in Bucuresti si alte 6 orase din provincie cu peste 200.000 locuitori, contract in valoare totala cu TVA de 561.597 lei (peste 127.000 de euro), potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Campania de promovare se va desfasura in perioada 18 septembrie-23 octombrie si va consta in colantarea metroului si a autobuzelor si tramvaielor, panouri publicitare si mesh-uri pe cladiri.

Publicitate

Decizia Radioului Public de a realiza campania de promovare a Radio Romania Actualitati a fost luata in luna aprilie din acest an, dupa cum Paginademedia.ro aici.

Contractul de promovare consta in:

- colantarea autobuzelor si tramvaielor: 10 autobuze în Bucuresti + 24 autobuze/tramvaie, în provincie, câte 4 în 6 din orasele în care se va desfăsura campania.
- promovare la Metrou prin: panouri, backlit-uri pe scarile de acces si autocolantare in spatiile de la metrou din statiile Piata Unirii, Eroilor, Piata Universitătii, Piata Victoriei, Gara de Nord, Dristor.
- mesh-uri publicitare pe clădiri centrale importante situate în intersectii cu intens trafic pietonal si/sau auto, în zonele Piata Victoriei, Piata Universitătii, Piata Romană, Piata Unirii, Dorobanti.
-panouri publicitare

Cine a mai participat la licitatie. In cadrul procedurii, in afara de United Media Services au mai depus oferte firmele Getica OOH, Media Consulta International, ADAX Solutions si Euromedia Group.

Valoarea estimata initiala a contractului, fara TVA, a fost de 810.000 lei. Valoarea finala a contractului atribuit a fost de 452.901 lei (fara TVA). Luand in calcul TVA-ul, valoarea finala a acestui contract a fost de 561.597 lei (peste 127.000 euro).

De ce are Radio România Actualități nevoie de publicitate outdoor?

In anuntul facut in luna aprilie 2015, Direcţia Marketing Comunicare din SRR preciza ca doreşte elaborarea şi implementarea unui nou proiect numit “Campania Radio România Actualităţi”, al cărei scop este creşterea vizibilităţii şi notorietăţii întregii corporaţii, dar în special a postului Radio România Actualităţi.

Un alt obiectiv al campaniei este acela de a atrage către postul Radio România Actualităţi cât mai mulţi ascultători din categoria celor de 35-49 de ani.

"Pentru implementarea acestui proiect şi având în vedere păstrarea imaginii de brand din campania anterioară, dar şi reducerea la maximum a costurilor, vor fi utilizate layout-urile (vizualuri) folosite în campania ‘Radio România ’85’, dar cu schimbarea sloganului (head-ului) din “Un Radio de Formula 1” în altul ce urmează să fie stabilit ulterior“, se arată în hotărârea Consiliului de Administrație al SRR din aprilie 2015.

Radioul Public a mai făcut achiziții similare, începând cu anul 2013, pentru “Campania – Radio România 85”.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Trimite un comentariu