Skip to main content

Bild va bloca accesul la site-ul său pentru utilizatorii care folosesc programe tip Adblock

 
Bild va bloca accesul la site-ul său pentru utilizatorii care folosesc programe tip Adblock
Bild

Tabloidul german Bild a anunțat ieri că va bloca imediat accesul la site-ul său tuturor utilizatorilor care folosesc aplicații ce dezactivează publicitatea online, pentru a împiedica erodarea veniturilor publicitare, scrie HotNews.ro, care citează AFP.

"Pentru a putea să continue consultarea conținutului Bild.de, utilizatorii funcției 'adblocker' au începând de acum alegerea să o suprime pentru Bild.de sau să aleagă un abonament lunar", explică, într-un comunicat, editura Axel Springer.

Publicitate

Bild, cotidianul cel mai citit din Germania și chiar din Europa, este primul mare ziar german care ia o astfel de măsură, justificată prin necesitatea de a-și apăra sursele de venituri.

Pentru cititorii care doresc să consulte site-ul fără să fie deranjați de publicitate, Bild propune o ofertă de abonament pentru 2,99 euro pe lună.

"Oferta în creștere de adblocker pune în pericol sursele de venituri provenite din publicitate pentru toți editorii de presă online", subliniază Bild, în condițiile în care aceste programe gratuite permit utilizatorilor să blocheze apariția publicității pe ecranele lor.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • eu folosesc adblock de ani de zile. pe site-urile care imi solicita adblock oprit ca sa le pot accesa, in general nu mai intru. dar daca chiar am nevoie sa intru exista un alt site pe care scrii adresa si e mult mai eficient decat adblock. in primul rand are aceleasi proprietati, adica blocheaza toate tampeniile, iar in al doilea rand nu figurezi ca si vizitator. adica pierderea e dubla.
  • Sunt de acord cu astfel de programe. Coincidenţa face să intru pe multe site-uri cu reclame tâmpit puse sau cu pop-up-uri. Eu nu intru pe net ca să îmi pierd timpul cu închisul ferestrelor şi apariţia iminentă a unor reclame de care nu am nevoie. Dacă vreau scutece, ştiu să mă informez şi mă duc unde trebuie şi iau, spre exemplu. Strategia de publicitate trebuie făcută astfel încât să nu ne streseze, în mod contrar părăsim definitiv acel site, aşa cum am mai făcut când nu ştiam de programele adblock. Intru pentru informaţie şi destindere, cu reclamele se descurcă compartimentul de publicitate al fiecărei instituţii de media. Fără să ne afecteze navigarea. Sper să se înţeleagă şi pe aici! BILD... Odihnească-se în pace!

Trimite un comentariu