Skip to main content

Contract de publicitate de aproape jumătate de milion de euro. Două agenţii au câştigat proiectul "Fii activ la orice vârstă"

 
BIL
BIL

BIL
Sursa foto: Hepta.ro

Publicitate

OptiMedia si Carat Romania sunt firmele care vor asigura in urmatoarele trei luni servicii de informare, promovare si publicitate TV, radio, presa scrisa, online pentru implementarea proiectului „Fii activ la orice varsta!”, dupa ce au castigat o licitatie organizata de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).

Proiectul vizeaza cresterea notorietatii Serviciului Public de Ocupare (SPO) in randul somerilor cu varsta de peste 55 de ani, cat si in randul angajatorilor.

Opti Media se va ocupa de promovarea TV, radio şi online, în timp ce agenţia Carat asigură partea de print.

Paginademedia.ro a scris in luna martie din acest an despre lansarea de catre ANOFM a acestei licitatii, valoarea estimata initial a contractului cu TVA fiind de peste 2,5 milioane de lei (peste 560.000 de euro). Valoarea estimata initial fara TVA a contractului a fost de 2.018.500 lei.

Contractul era impartit in patru loturi:

Lot1 : Difuzare de spoturi audio pe un post de radio national in drive-time
Lot 2: Difuzare de spoturi video la un post de televiziune nationala de stiri/Difuzare de spoturi video la un post de televiziune generala nationala
Lot 3: Machete in presa scrisa ¼ color in 5 publicatii nationale cotidiene/Servicii distributie DVD film scurt metraj cu un ziar cotidian cu tiraj de min. 10.000 exemplare
Lot 4: Bannere online pe site-uri de recrutare la nivel national

Opti Media si Carat Romania sunt firmele care au castigat aceasta licitatie, potrivit datelor afisate marti, 6 octombrie, in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Mai exact, Opti Media a castigat contractele aferente loturilor 1, 2 si 4, in timp ce Carat Media a castigat contractul aferent lotului 3 de servicii, respectiv partea de print.

Valoarea finala cu TVA a contractelor atribuite (toate cele 4 loturi) a fost de 2.043.462 de lei (peste 460.000 de euro). Contractele au fost atribuite in perioada 14-16 septembrie si respectiv 2 octombrie din acest an, iar perioada de implementare a serviciilor este de 90 de zile de la data atribuirii acestor contracte.

Citeşte şi:

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus