McCann Worldgroup Romania este pentru a patra oara Agency of the year la festivalul Golden Drum (2006, 2007, 2011, 2015). În 2015 McCann Worldgroup Romania îşi păstreaza titlul de cea mai premiată agenţie atât din reţeaua McCann din Europa Centrală şi de Est, cât şi din România, câştigând un total de zece premii: 1 Grand Prix, 3 Golden Drum, 6 Silver Drums şi alte zece nominalizari.
Leo Burnett, Mccann Erickson, GMP Advertising şi Publicis se numără printre agenţiile româneşti care au fost premiate la cea de-a 22-a ediţie a festivalului de publicitate Golden Drum.
McCann//MRM Romania a fost premiată cu Golden Rose pentru cea mai de succes agenţie, iar GMP Advertising a primit distincţia Tartini Award pentru cea mai de ducces agenţie independentă. Cel mai premiat brand al festivalului Golden Drum a fost Vodafone, care a primit premiul Golden Drum Brand Grand Prix.
Paginademedia.ro prezintă în continuare campaniile româneşti care au câştigat premii la cea de-a 22-a ediţie a festivalului Golden Drum.
Golden Drum. Leo Burnett Romania, Campaniile: Stephen The Great, Michael The Brave, Client: Asociatia Pro Democratia; Categoria: Film (television, cinema & online)
Silver Drum. Leo Burnett Romania, Campania: Come and Vote, Client: Asociatia Pro Democratia. Categoria: Integrated communication campaigns.
BV Mccann Erickson Romania, Campania: Sunday grannies, client: Vodafone. Grand Prix la categoria Integrated communication campaigns. Golden Drum la categoriile: G. Digital, R. Direct campaigns, Digital campaigns including Mobile campaigns. Silver Drum la categoria: Branded content.
Doua premii Silver Drum. BV Mccann Erickson Romania, Campania: Pay with blood, client: Untold Festival. Categoria: New or innovative şi Public relations
Silver Drum. BV Mccann Erickson Romania, Campania: Romanians come home, client: Rom Autentic.
Silver Drum. MRM//McCann Romania, Campania: Pin the pink, client: Fundaţia Renaşterea. Categoria: Direct communication
Două premii Silver Drum. MRM//McCann Romania, Campania: #LITTLEMONEYBIGFUN, client: KFC. Categoria: Digital şi Digital campaigns including Mobile campaigns
Golden Drum. GMP Advertising, Campania: Misspellings On Sale, client: Westwood. Categoria: V. Public relations
Golden Drum. GMP Advertising pentru campaniile radio The Auctions: Anna’s Attention, The Auctions: George’s Attention. Client: Volkswagen. Categoria: Radio
Publicis Romania, Campania: Street View Test, client: The Automobile Club of Romania. Grand Prix la categoria Digital. Golden Drum la categoria Media
Două premii Silver Drum. Publicis Romania, Campania: #Seatbeltb00bing, client: The Automobile Club of Romania. Categoriile: Digital, Mobile
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii