Skip to main content

LICITAȚIE. Cinci agenții media se luptă pe un contract de publicitate de peste 100.000 de euro la Ministerul Muncii

 
LICITAȚIE. Cinci agenții media se luptă pe un contract de publicitate de peste 100.000 de euro la Ministerul Muncii
PICHET - FEDERATIA NATIONALA DE MEDIU

Ministerul Muncii a lansat la inceputul lunii trecute o cerere de oferta pentru achizitia de servicii de publicitate in cadrul proiectului european - “Europa inclusiva - Initiative regionale sustenabile”. Cinci oferte au fost depuse.

Publicitate

Înainte de ofertanți, câteva date despre campania de care trebuie să se ocupe viitorul câștigător:

Obiectivul: creșterea oportunitatilor de integrare pe piata muncii a 1.000 de persoane din grupuri vulnerabile, respectiv: 400 persoane de etnie romă, 250 persoane cu dizabilitati, 50 tineri peste 18 ani ce parasesc sistemul de protectie al statului, 300 persoane aflate in detentie.

Contractul de publicitate are o valoare estimata fara TVA de 110.000 de euro (503.145 de lei), iar Ministerul Muncii a primit cinci oferte pana la data limita de depunere a ofertelor, conform datelor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Cele cinci oferte au fost depuse de catre urmatoarele firme:

1. Brio Media (Pitesti, Arges)
2. Media Consulta International (Bucuresti)
3. Alma Group Research (Bucuresti)
4. Godmother (Bucuresti)
5. Soti Cable Neptun (Constanta), care are ca subcontractanti pe:

- Grupul de Presa Roman
- Intact Media Group
- Agentia de Publicitate Doctor FM Romania

Termenul limita de depunere a ofertelor a fost 21 septembrie 2015, insa castigatorul licitatiei nu a fost inca afisat de catre Ministerul Muncii in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Principalele sarcini ale agentiei care va castiga licitatia se referă la activitatea de creare, realizare si difuzare de spoturi publicitare audio si video, apariții de presă scrisă și apariții televizate.

Conform datelor din Caietul de Sarcini, castigatorul licitatiei va contribui la:

- 48 apariții presă scrisă;
- DTP machetă presă scrisă;
- Creație spot video;
- Difuzare spot video(minim 18 difuzari);
- Creație spot audio
- Difuzare spot audio(minim 72 difuzari)
- 2 Media planning/buying (presă audio/video/scrisă)

Criteriul de atribuire a contractului de publicitate este cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Trimite un comentariu